1605-denmark-16adshel-2560x1440-c-default-1.jpg
Indsigt / CSR

Clear Channel bidrager med landsdækkende kampagne til Unicef og børn på flugt

Clear Channel har med medier i hele Danmark i den grad mulighed for at levere vigtige budskaber til hele Danmark og støtter gerne det gode formål.

For Clear Channel er CSR et vigtigt element, og da julen stod for døren, valgte Clear Channel at donere til det gode formål.

Sammen med os, skabte Unicef Danmark ved juletid en kampagne med et direkte call-to-action budskab – at få danskerne til at bidrage med et lille beløb og støtte børn på flugt ifm. konflikten i Syrien. Clear Channel donerede reklamemedier i form af en landsdækkende kampagne til Unicef, og de fik således i kampagneperioden massiv eksponering på alle Clear Channels Adshels samt på Kongens Nytorv metrostation, som er en af de aller travleste stationer, hvor Unicef inviterede danskerne til at opleve krigen i Syrien via ”3D virtuel reality” briller på nært hold og hermed direkte opfordre til at donere et lille beløb til det gode formål.

 

 

 

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk