nej-tak-til-reklamer-forside.jpg
Indsigt / Analyse, Inspiration

Danskerne siger ”Nej Tak” til reklamer

Antallet af ”nej-sigere” stiger stødt år for år. Outdoor er og bliver det eneste medie, der ikke kan undgås – ej heller fravælges.

Danskerne siger ”nej tak” til reklamer i hjemmet. Det viser en undersøgelse foretaget af Index Danmark/Gallup. Antallet af ”nej-sigere” stiger stødt år for år, og hele 1.346.000 millioner danskere har sat en sticker på postkassen, hvor de frabeder sig printreklamer. Fx siger 59% af københavnerne nej tak, 47% af alle i HT-området og 55% af alle metropassagerne.
Som annoncør er det værd at tænke over, om målgruppen overhovedet når at se dit reklamebudskab. Forsøger du fx at ramme de ”indkøbsansvarlige”, ”Millenials” eller højtuddannede, hvor henholdsvis 57%, 49% og 61% siger nej tak til reklamer, er Outdoor klart et bedre medievalg. Outdoor er og bliver det eneste medie, der ikke kan undgås – ej heller fravælges.

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk