mediedag2016-rettet2.jpg
Indsigt / Inspiration

Et mediedøgn

Vi eksponeres for Outdoor hver eneste dag. Vores reklameflader er der, hvor danskerne er. Og de er synlige hele døgnet.

Vi eksponeres for Outdoor, så snart vi går ud af døren om morgenen, når vi transporterer os fra A til B og måske også B til C, og når vi skal hjem igen om aftenen. Outdoor dækker der, hvor danskerne kører, pendler, handler ind – der hvor danskerne færdes og er modtagelige overfor reklame.

Vores medievaner er i opbrud. Smartphones er vores primære platform, og den digitale færden peger i retning af on-demand underholdning, når og hvor vi har lyst. Én ting, som ikke har ændret sig betydeligt, er vores fysiske færden. Trods virtuelle fællesskaber, uanede mængder af underholdning lige ved hånden, indkøb bragt til døren osv., er vi stadig og i stigende grad udenfor hjemmet og på farten. TV og print mister i disse år dækning, men Outdoor holder niveauet. Vi second-screen’er. TV’et kører, mens vi har computeren på skødet og telefonen ved siden af, og resultatet af det, er at vi aldrig rigtig er tilstede nogen steder. Vi er kritiske overfor reklamer – især intrusive internetreklamer, som vi adblocker. Outdoor kan ikke “blockes”. Outdoor er uundgåeligt.

Med inspiration fra model fra Gallup, Multi Medie Mennesket

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk