
Adshel Supermarket Group of 3
Du påvirker forbrugerne, lige inden indkøbssituationen, med reklamer ved supermarkeder, og har dermed mulighed for at påvirke selve købet. 76% af det, der lægges i indkøbskurven, er nemlig en konsekvens af det, der opleves op til indkøbssituationen. Vores medier ved supermarkeder, Adshels Supermarket Group of 3, er taktisk placeret på parkeringspladser ved Danmarks største dagligvarebutikker.
Facts
- Du påvirker forbrugerne lige inden indkøbssituationen.
- Miderne er primært placeret på parkeringspladser ved Danmarks største supermarkeder (Føtex, Bilka og storcentre).
- Mediet er ideelt som supplement til din øvrige medieinvestering, da det grundet sin unikke placering kan skabe re-call til evt. tv-kampagner.




Mediepakker
Adshel Supermarket Group of 3 L
- Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
- Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
- Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
- Uge: Antal uge/uger pakken består af.
Flader
855
Dækning
29%
Frekvens
3
Uger
2
Adshel Supermarket Group of 3 M
- Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
- Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
- Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
- Uge: Antal uge/uger pakken består af.
Flader
570
Dækning
26%
Frekvens
2,3
Uger
2
Adshel Supermarket Group of 3 S
- Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
- Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
- Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
- Uge: Antal uge/uger pakken består af.
Flader
285
Dækning
19%
Frekvens
1,6
Uger
2
KONTAKT
Kontakt os for gode råd og sparring om din outdoor-kampagne.


Spørgsmål
Ring oss på +45 3644 0244 send en epost til kundeservice@clearchannel.dk
Download hele prislistenRelaterede medier
Adshel Supermarket Group of 3
Påvirk købsbeslutningen med reklamer ved supermarkeder.