dk-website-v5-scaled.jpg

Adshel Supermarket

Adshel Supermarket skaber kendskab og top-of-mind lige inden indkøbssituationen med reklameskilte på veje og parkeringspladser ved Danmarks største supermarkeder eller med vægmonteret skilte i supermarkederne. Du påvirker forbrugerne, lige inden indkøbssituationen, med medierne og har dermed mulighed for at påvirke selve købet. 76% af det, der lægges i indkøbskurven, er nemlig en konsekvens af det, der opleves umiddelbart op til indkøbssituationen*.

Facts

  • Call to action lige inden indkøbssituationen – påvirk købet med medierne.
  • Reklameskiltene er placeret på parkeringspladser og på veje (i kørselsretningen) ved Danmarks største supermarkeder eller vægmonteret i supermarkederne.

Mediepakker

Adshel Supermarket Retail

Adshel Supermarket Retail er taktisk placeret på veje ved supermarkeder, max 200 m. derfra og i kørselsretningen, samt væghængt i supermarkeder.

Supermarkeder som mediet dækker: Bilka, Fakta, Føtex, Meny, Netto, Rema 1000, Kvickly og Superbrugsen.

  • Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
  • Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
  • Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
  • Uge: Antal uge/uger pakken består af.

Flader

300

Dækning

63%

Frekvens

3

Uger

1

Kilde: Dækning- og frekvensstal er beregnet og estimeret af Clear Channel, baseret på mediedata i Kantar Index Danmark HH 2020. Se mere her.

Adshel Supermarket Group of 3

Adshel Supermarket Group of 3 er taktisk placeret på parkeringspladser ved Danmarks største supermarkeder.

Adshel Supermarket Group of 3 L

  • Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
  • Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
  • Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
  • Uge: Antal uge/uger pakken består af.

Flader

855

Dækning

28%

Frekvens

3

Uger

2

Adshel Supermarket Group of 3 M

  • Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
  • Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
  • Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
  • Uge: Antal uge/uger pakken består af.

Flader

570

Dækning

26%

Frekvens

2,3

Uger

2

Adshel Supermarket Group of 3 S

  • Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
  • Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
  • Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
  • Uge: Antal uge/uger pakken består af.

Flader

285

Dækning

19%

Frekvens

1,6

Uger

2

KONTAKT

Kontakt os for gode råd og sparring om din outdoor-kampagne.

Telefon +45 3644 0244
kundeservice@clearchannel.dk

*Retail Institute Scandinavia.

Spørgsmål

Ring oss på +45 3644 0244 send en epost til kundeservice@clearchannel.dk

Download hele prislisten

Relaterede medier

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk