
Adshel Supermarket
Adshel Supermarket skaber kendskab og top-of-mind lige inden indkøbssituationen med reklameskilte på veje og parkeringspladser ved Danmarks største supermarkeder eller med vægmonteret skilte i supermarkederne. Du påvirker forbrugerne, lige inden indkøbssituationen, med medierne og har dermed mulighed for at påvirke selve købet. 76% af det, der lægges i indkøbskurven, er nemlig en konsekvens af det, der opleves umiddelbart op til indkøbssituationen*.
Facts
- Call to action lige inden indkøbssituationen – påvirk købet med medierne.
- Reklameskiltene er placeret på parkeringspladser og på veje (i kørselsretningen) ved Danmarks største supermarkeder eller vægmonteret i supermarkederne.
Mediepakker
Adshel Supermarket Retail
Adshel Supermarket Retail er taktisk placeret på veje ved supermarkeder, max 200 m. derfra og i kørselsretningen, samt væghængt i supermarkeder.
Supermarkeder som mediet dækker: Bilka, Fakta, Føtex, Meny, Netto, Rema 1000, Kvickly og Superbrugsen.


- Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
- Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
- Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
- Uge: Antal uge/uger pakken består af.
Flader
300
Dækning
63%
Frekvens
3
Uger
1
Kilde: Dækning- og frekvensstal er beregnet og estimeret af Clear Channel, baseret på mediedata i Kantar Index Danmark HH 2020. Se mere her.
Adshel Supermarket Group of 3
Adshel Supermarket Group of 3 er taktisk placeret på parkeringspladser ved Danmarks største supermarkeder.


Adshel Supermarket Group of 3 L
- Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
- Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
- Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
- Uge: Antal uge/uger pakken består af.
Flader
830
Dækning
28%
Frekvens
3
Uger
2
Adshel Supermarket Group of 3 M
- Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
- Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
- Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
- Uge: Antal uge/uger pakken består af.
Flader
555
Dækning
26%
Frekvens
2
Uger
2
Adshel Supermarket Group of 3 S
- Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
- Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
- Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
- Uge: Antal uge/uger pakken består af.
Flader
275
Dækning
19%
Frekvens
2
Uger
2
KONTAKT
Kontakt os for gode råd og sparring om din outdoor-kampagne.
*Retail Institute Scandinavia.
Spørgsmål
Ring oss på +45 3644 0244 send en epost til kundeservice@clearchannel.dk
Download hele prislistenRelaterede medier
Adshel Supermarket
Påvirk købsbeslutningen med reklamer ved supermarkeder.