
Adshel Supermarket
Adshel Supermarket skaber kendskab og top-of-mind lige inden indkøbssituationen med reklameskilte på veje og parkeringspladser ved Danmarks største supermarkeder eller med vægmonteret skilte i supermarkederne. Du påvirker forbrugerne, lige inden indkøbssituationen, med medierne og har dermed mulighed for at påvirke selve købet. 76% af det, der lægges i indkøbskurven, er nemlig en konsekvens af det, der opleves umiddelbart op til indkøbssituationen*.
Supermarkeder som mediet dækker: Bilka, Fakta, Føtex, Meny, Netto, Rema 1000, Kvickly og Superbrugsen.
- Call to action lige inden indkøbssituationen – påvirk købet med medierne.
- Reklameskiltene er placeret på parkeringspladser og på veje i kørselsretningen ved Danmarks største supermarkeder, eller vægmonteret i supermarkederne.
Adshel Supermarket Retail
Adshel Supermarket Retail er adshels taktisk placeret på veje ved supermarkeder, max 200 m. derfra og i kørselsretningen, samt væghængt i supermarkeder.


Adshel Supermarket Group of 3
Vind kampen om købet med vores Adshel Supermarket Group of 3. Adshel Supermarket Group of 3 er tre adshels taktisk placeret på parkeringspladser ved Danmarks største indkøbssteder (Føtex, Bilka og storcentre). Adshel Supermarket Group of 3 påvirker målgruppen tæt på beslutningsøjeblikket og sikrer synlighed i og ved dagligvare- og detailkæderne på tidspunkter, der ikke er afhængige af kædernes egne kampagnevinduer.
Vi kalder det målrettet top-of-mind, hvor præmissen er at levere det afgørende budskab lige inden købsbeslutningen tages. 76% af det der puttes i indkøbsvognen er nemlig en konsekvens af det, der opleves umiddelbart op til indkøbssituationen (Retail Institute Scandinavia).
Mediet er ideelt som POS-supplement til din øvrige medieinvestering, da det på grund af sin placering kan skabe re-call til evt. tv-kampagner tæt på indkøbssituationen.
Adshel Supermarket Group of 3 sælges i 2 uger af gangen, med opstart i ulige uger.


Forklaring af symbolerne
- Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
- Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
- Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
- Uge: Antal uge/uger pakken består af.
Adshel Supermarket Retail
Flader
300
Dækning
53%
Frekvens
3
Uger
1
Adshel Supermarket Group of 3 L
Flader
969
Dækning
28%
Frekvens
3
Uger
2
Adshel Supermarket Group of 3 M
Flader
681
Dækning
26%
Frekvens
2
Uger
2
*Kilde: Retail Institute Scandinavia.
KONTAKT
Kontakt os for gode råd og sparring om din outdoor-kampagne.
Spørgsmål
Ring oss på +45 3644 0244 send en epost til kundeservice@clearchannel.dk
Download hele prislistenRelaterede medier
Adshel
Stor opmærksomhed, bredt, på kort tid.
Adshel Flex POI (Point of Interest)
Udvalgte adshels valgt efter interesseområder.
Adshel Greater Copenhagen Area
Københavns bedste rækkevidde.
Adshel National
Danmarks bedste rækkevidde.
Adshel Supermarket
Repetetiv exponering lige inden indkøbssituationen.
Airport – Classic
Reach an affluent audience at the Nordic airports
Spectacular
Stor opmærksomhed og wow-faktor i hovedstaden.
Spectacular Inside Airport
Powerful impact med eye-cathing formater inden for i lufthavnen.
Spectacular Outside Airport
Powerful impact med eye-cathing formater uden for lufthavnen.