dsc02432-scaled.jpg
Nyheder / Analyse, Presse

Clear Channel Breakfast Club

13/3-23
Fredag d. 10 marts afholdte vi den første udgave en Clear Channel Breakfast Club. Til mødet snakkede vi om bæredygtighed indenfor outdoorkategorien, fremtiden for DOOH i Danmark, Programmatic Out-of-Home og de nyeste kreative tendenser vi ser i markedet.
Få de tre vigtigste takeaways her.

Science Based Targets

Som den første out-of-home medieejer har vi hos Clear Channel taget et vigtigt skridt mod en bæredygtig fremtid ved at tilmelde os Science Based Targets. Vi har forpligtet os til at blive CO2-neutrale inden 2030. Et ambisiøst mål og en ambitiøs plan, som vil kræve en betydelig indsats og engagement.

Science Based Targets er en global organisation, der arbejder for at sikre, at virksomheder tager videnskabeligt baserede mål for at reducere deres klimapåvirkning. Organisationen verificerer, at målene er i overensstemmelse med Paris-aftalen og gennemgår en omfattende valideringsproces, før de accepteres.

Vil du vide mere om Clear Channels engagement i Science Based Targets kan du læse mere her

Fem grunde til at du skal glæde dig til Programmatic DOOH

  1. Målretning: Programmatisk OOH giver annoncører mulighed for at målrette specifikke målgrupper ved at bruge data og teknologi til at levere annoncer på det rette tidspunkt og sted. Dette kan øge effektiviteten af reklamekampagner ved at nå de rette mennesker med det rette budskab.
  2. Real-time optimering: Programmatisk OOH giver annoncører mulighed for at justere deres kampagner i realtid baseret på performance data, hvilket kan hjælpe med at optimere kampagner og forbedre ROI.
  3. Omkostningseffektivitet: Programmatisk OOH gør det muligt at købe annonceplads mere effektivt, hvilket kan hjælpe med at reducere omkostninger og forbedre ROI.
  4. Fleksibilitet: Programmatisk OOH tilbyder mere fleksibilitet i forhold til annoncekreativitet og budskab. Annoncører kan nemt opdatere og justere deres budskab for bedre at resonere med deres målgruppe.
  5. Integration: Programmatisk OOH kan integreres med andre digitale marketingkanaler, såsom sociale medier og søgning, for at skabe en mere omfattende marketingstrategi.

Generelt set tilbyder programmatisk OOH en mere datadrevet og effektiv tilgang til reklame, hvilket kan hjælpe annoncører med at nå deres målgruppe med større præcision og effektivitet.

3D i Transfertunnelen

Som den førende outdoorudbyder i landet, stræber vi altid efter at være innovative og udvikle outdoormediet. Vores seneste skud på stammen af kreative løsninger er muligheden for at tilkøbe 3D spots i transfertunnelen. Disse spots er kreeret med synsvinkel for den enkelte skærm, hvilket giver mulighed for at skabe en omsluttende 3D oplevelse for passagererne, uanset hvilken skærm de kigger på.

Ved udviklingen af dette koncept har vi analyseret passagerflowet i tunnelen og sammensat en løsning, som giver annoncører i Københavns Metro mulighed for at bevæge sig langs frontlinjen af DOOH-udviklingen. Vores innovative 3D spots giver mulighed for at skabe en unik og iøjnefaldende markedsføringsoplevelse, som vil tiltrække passagerernes opmærksomhed på en enestående måde.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk