Clear Channel udvider fortsat stærkt på digitalt
Digitaliseringen har nået nye højder siden lanceringen af Mall Play i oktober 2016. Nu udvides netværket yderligere med digitale skærme i Sillebroen Shopping.
Fra november 2017 vil de digitale skærme og interaktive reklameløsninger nu også være at se i Sillebroen Shopping – et af Nordsjællands største shopping centre. Med det nye storcenter i folden bliver det eksisterende netværk suppleret med 16 digitale skærme i et attraktivt butiksmiljø med ca. 55 butikker inkl. biograf og 3,6 mio. årlige besøgende. Hos Sillebroen ser centermanager Stig Bergdahl frem til udvidelsen:
Vi glæder os til at udvide mulighederne for levende og målrettet kommunikation med de digitale skærme i forlængelse af centrets øvrige butiksmiljø
Med Sillebroen i Frederikssund som tillæg til Fisketorvet i København og Broen Shopping i Esbjerg kan annoncørerne nu købe ind på et samlet netværk af 53 skærme og en total eksponering af 17,7 mio. årlige besøgende.
Vi ser frem til et spændende samarbejde med Sillebroen Shopping, som passer perfekt ind i Clear Channels langsigtede digitaliseringsstrategi og vores Mall Play-netværk
Digitalisering har taget fart over det seneste år, hvor også Metro Play-netværket har fået vokseværk og foruden tilføjelse af to nye stationer nåede en passagerstigning på 8,6% i forhold til året før.
Vores digitale netværk er stærkere end nogensinde. Vi ser desuden positivt på udviklingen blandt vores kolleger i markedet, der er med til at forme digital Outdoor i malls som en stærk, selvstændig kategori, som annoncørerne på sigt kan købe ind på landsdækkende.
Læs mere her om de digitale muligheder på Play.