1905-danskespil-03.jpg
Nyheder / Digitalt, Inspiration

Danske Spil reklamerer taktisk smart

I de seneste uger har Danske Spil sat stort ind for deres Quick-brand, som består af sjove og underholdende skrabelodder. Quick-brandet trænger nemlig til et boost i danskernes bevidsthed, da de store talspil som Lotto & Eurojackpot pt. løber med opmærksomheden. Det fortæller Martin Dalsgaard Andersen, Marketingdirektør hos Danske Lotteri Spil A/S, til Dansk Markedsføring*.

Impulsprodukt kræver top-of-mind hos forbrugerne

Quick er et impulsprodukt, forbrugerne vælger i det øjeblik, de står i en butik – f.eks. når de står i kø og søger spænding. Derfor er det enormt vigtigt for Danske Spil, at Quick-brandet er top-of-mind hos forbrugerne, når dagdrømmene pludselig sætter ind.

Reklamerer taktisk smart

Danske Spil reklamerer derfor taktisk smart på medier, hvor de påvirker forbrugerne lige inden købssituationen, lige inden forbrugerne står i kø og et behov opstår.

Det gør de ved at reklamere i de danske shoppingcentre og på parkeringspladser ved dagligvarebutikker, hvor deres skrabelodder sælges.

Det er perfekt timing og perfekt placering af reklamer, når man ønsker at være top-of-mind ved et impulskøb.

Skal dit brand også være top-of-mind?

Få hjælp af en af vores sælgere til at finde ud af hvordan du bedst muligt udnytter potentialet i vores forskellige medier. Find din kontakt her

Få mere inspiration til din kommende kampagne på vores Instagram

*https://markedsforing.dk/artikler/marketing/million-satsning-fra-danske-spil-vil-puste-nyt-liv-i-quick-brandet

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk