2006-salling-group-gentofte-week25-04.jpg
Nyheder

En af de bedst performende outdoor-kampagner hos IUM

Føtex lancerede en ny app, Føtex plus, midt i coronapandemien og med ønsket om at skabe kendskab og call-to-action, rullede IUM en outdoor-kampagne af stablen, med kreativer udviklet af Føtex og Wibroe, Duckert og Partners.

Det skulle vise sig at være en af IUM’s bedst performende outdoor-kampagner, med en reklameerindring på 33%, og, vigtigst af alt, med høj motivation for CTA. 1/3 af de adspurgte, og halvdelen af de med erindring, fik lyst til at anskaffe sig app’en*. Relevans = high impact!

Gør dem kunsten efter og annoncer ved relevante interesseområder fordelt i hele Danmark.

KONTAKT

kontakt os på telefon +45 3644 0244 eller kundeservice@clearchannel.dk og hør mere om, hvad vi kan gøre for dit brand eller produkt.

*IUM posttest 2020.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk