warner-scaled-e1614088299114.jpg
Nyheder

Exceptionel dækning med Clear Channel Adshels

Nye, veldokumenterede data om outdoor-medier er nu tilgængelig i Index Danmark. Dataene giver et transparent indblik i blandt andet dækningstal, der er afgørende at have kendskab til, for at træffe de rette beslutninger om dine medieinvesteringer.

Derfor skal du kende de nye data

  • De bedste medieinvesteringer sker med afsæt i veldokumenterede data.
  • Med kendskab til dataene, kan du lettere integrere og skifte mellem forskellige outdoor-løsninger i din medieplanlægning.

3 findings du ikke må overse

Det kan måske være svært at gennemskue de mest væsentlige pointer, dataene viser. Derfor får du 3 findings nedenfor, om vores Adshels, der er værd at tage højde for i den medieplanlægning.

Clear Channel Adshels giver dig:

  1. 70% National dækning med en uges kampagne.
  2. 80% dækning i og omkring Hovedstadsområdet med en uges kampagne.
  3. 68% dækning i København, Århus, Odense og Aalborg med en uges kampagne (tilsammen i de fire byer).

Den exceptionelle dækning kommer sig blandt andet af, at danskerne pendler på tværs af bygrænser, hvorfor alle byer i Danmark dækkes.

Se mere om vores Adshels her og i Index Danmark.

Dataene er resultatet af en stærk målemetode, der er udviklet af Kantar Gallup.

Hvorfor nye data?

Outdoor-mediet opfattes som det mest troværdige medie hos forbrugerne – mediet styrker troværdigheden for det brand og budskab, der markedsføres på platformen*. Vi ønsker, at vores kunder har den samme positive opfattelse og kan investere på baggrund af veldokumenterede data. Derfor øger vi nu graden af transparens med disse nye data i Index Danmark.

Spørgsmål?

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til de nye data.

Maj-Britt Brøchner-Mortensen

Country Manager Denmark

Klaus Johansen

Senior Media Analyst

*Målgruppe: 15-70 år. 700 Adshels, 1 uge.
**Out of Home Consumer study 2019.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk