Exceptionel dækning med Clear Channel Adshels
Nye, veldokumenterede data om outdoor-medier er nu tilgængelig i Index Danmark. Dataene giver et transparent indblik i blandt andet dækningstal, der er afgørende at have kendskab til, for at træffe de rette beslutninger om dine medieinvesteringer.
Derfor skal du kende de nye data
- De bedste medieinvesteringer sker med afsæt i veldokumenterede data.
- Med kendskab til dataene, kan du lettere integrere og skifte mellem forskellige outdoor-løsninger i din medieplanlægning.
3 findings du ikke må overse
Det kan måske være svært at gennemskue de mest væsentlige pointer, dataene viser. Derfor får du 3 findings nedenfor, om vores Adshels, der er værd at tage højde for i den medieplanlægning.
Clear Channel Adshels giver dig:
- 70% National dækning med en uges kampagne.
- 80% dækning i og omkring Hovedstadsområdet med en uges kampagne.
- 68% dækning i København, Århus, Odense og Aalborg med en uges kampagne (tilsammen i de fire byer).
Den exceptionelle dækning kommer sig blandt andet af, at danskerne pendler på tværs af bygrænser, hvorfor alle byer i Danmark dækkes.
Se mere om vores Adshels her og i Index Danmark.
Dataene er resultatet af en stærk målemetode, der er udviklet af Kantar Gallup.
Hvorfor nye data?
Outdoor-mediet opfattes som det mest troværdige medie hos forbrugerne – mediet styrker troværdigheden for det brand og budskab, der markedsføres på platformen*. Vi ønsker, at vores kunder har den samme positive opfattelse og kan investere på baggrund af veldokumenterede data. Derfor øger vi nu graden af transparens med disse nye data i Index Danmark.
Spørgsmål?
Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til de nye data.
Klaus Johansen
*Målgruppe: 15-70 år. 700 Adshels, 1 uge.
**Out of Home Consumer study 2019.