dk-play-play-adshel-a-2021-04-14-e1618485292460.png
Nyheder

Forbrugerne er tilbage i shoppingcentrene

Forbrugerne er endelig tilbage i shoppingcentrene, og det samme bør dit brand være! Her har du en unik mulighed for at styrke dit brand og produkt.

Derfor opfordrer vi vores kunder til at reklamere i shoppingcentrene.

Vi opfordrer vores kunder til at reklamere i de danske shoppingcentre, fordi rammerne – shoppinguniverset – er som skabt til at styrke dit brand eller produkt. Det er nemlig i centrene, forbrugerne er mest opmærksomme på reklamer.

3 grunde til, at du ikke må undlade shoppingcentrene på din medieplan.

  1.  Du rammer forbrugerne, når de befinder sig i det rette mindset. I centrene rammer du forbrugerne i et miljø, hvor de befinder sig i det helt rette mindset for at blive eksponeret for din reklame. De befinder sig nemlig i et forbrugsmindset, hvor de er nysgerrige på produkter og brands og er ude for at bruge penge.
  2. Forbrugerne er mest opmærksomme på reklamer i shoppingcentre. Målt på 21 forskellige outdoor-medier, er forbrugerne mest opmærksomme på reklamer i shoppingcentre. Med tanke på, at de besøgende befinder sig i et forbrugsmindset i centrene, giver det god mening, at det netop er her, de er mest opmærksomme på reklamer. Derfor er der et kæmpe potentiale for at skabe kendskab og blive top-of-mind med reklamer i centrene.
  3. Du kan øge relevansen af din reklame med fleksible løsninger. Via digitale reklameskærme kan du tilpasse dit budskab efter ugedage, klokkeslæt, vejret m.m., så det vises, når det et mest relevant for din målgruppe. Relevans = impact!

Og husk 3 ud af 4 køb er impulskøb***.

”Advertising for food, clothes & fashion and perfumes & beauty is most relevant within a shopping mall.”

 Out of Home Consumer Study

Få vist din reklame, når det er mest relevant for målgruppen.

Des mere relevant et budskab er, des mere modtagelige er modtageren overfor budskabet. I shoppingcentrene er vores reklameskærme digitale, og derfor tilbyder vi at tilpasse dit budskab, så det bliver vist, når det er mest relevant for din målgruppe. Det kan for eksempel være på udvalgte dage eller tidspunkter af døgnet. Vi kan også tilpasse dit indhold efter vejret eller andre data.

”I’m more likely to purchase brands that use relevant messaging”.

Out of Home Consumer Study

Facts.

Vores digitale netværk i shoppingcentrene, Play Mall, består af:

  • 175 reklameskærme i 14 af Danmarks shoppingcentre* inklusiv Fisketorvet i København, Rosengårdcentret i Odense og Broen i Esbjerg.
  • Mere end 1 mio. ugentlige besøgende.

Medierne findes i følgende centre:
Fisketorvet • Broen • Sillebroen • Waves • Ballerup Centret • Farum Bytorv • Ro’s Torv • Spinderiet • Hørsholm Midtpunkt • Waterfront • Sct. Mathias Centret • Viby Centret • Nørreport Centret • Rosengårdcentret

Dit brand på vores skærme?

Send en mail og bliv kontaktet af en af vores dygtige sælgere, der helt uforpligtende vil se nærmere på dine muligheder.

*Out of Home Consumer Study Sweden
**Jesper Brunhøj Olsen, Head of Industry Retail, Facebook Danmark.
***Danmarks statistik. Rockwool fonden & Deloitte Development

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk