33469474-l-sloeret.jpg
Nyheder / Analyse, Digitalt

Forbruget i de danske shoppingcentre er i top i juli

I juli er forbruget pr. besøg på årets næsthøjeste niveau.

Kun i december var forbruget pr. besøg højere end i juli i 2018*.

Trods en lille nedgang i besøgstallene i juli er det samlede forbrug højere. Det betyder, at der lægges flere penge pr. besøg!

På trods af godt udevejr og muligheden for online shopping søger vi altså stadig ind i shoppingcentrene, når vi skal bruge penge om sommeren.

40% mindre spend i mediemarkedet i juli

Og ikke nok med at forbruget er i top i juli, så er mediestøjen i bund.

Der er nemlig 40% mindre spend i mediemarkedet i denne måned**.

Det betyder, at konkurrencen om at blive set og hørt er markant lavere i samme måned, som forbruget er i top.

Vil du annoncere, når forbruget er i top og mediestøjen i bund?

Så vær hurtig!

Tag fat i os nu på tlf. +45 36440244 (tast 1) eller tag fat i en af vores sælgere, som du kan finde her.

*Beregnet på baggrund af forbruget i 9 danske shoppingcentre 2018, Dades.
**Gallup

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk