Forbruget i de danske shoppingcentre er i top i juli
I juli er forbruget pr. besøg på årets næsthøjeste niveau.
Kun i december var forbruget pr. besøg højere end i juli i 2018*.
Trods en lille nedgang i besøgstallene i juli er det samlede forbrug højere. Det betyder, at der lægges flere penge pr. besøg!
På trods af godt udevejr og muligheden for online shopping søger vi altså stadig ind i shoppingcentrene, når vi skal bruge penge om sommeren.
40% mindre spend i mediemarkedet i juli
Og ikke nok med at forbruget er i top i juli, så er mediestøjen i bund.
Der er nemlig 40% mindre spend i mediemarkedet i denne måned**.
Det betyder, at konkurrencen om at blive set og hørt er markant lavere i samme måned, som forbruget er i top.
Vil du annoncere, når forbruget er i top og mediestøjen i bund?
Så vær hurtig!
Tag fat i os nu på tlf. +45 36440244 (tast 1) eller tag fat i en af vores sælgere, som du kan finde her.
*Beregnet på baggrund af forbruget i 9 danske shoppingcentre 2018, Dades.
**Gallup