Fortsat stor købelyst hos forbrugerne
Vi gik ud af 2020 med en stigning i forbruget på 7,3% sammenlignet med det historiske gennemsnit, og forbruget i supermarkeder steg med hele 18,8%*. Men forbruget stopper ikke her. For på trods af nedlukning fortsætter købelysten hos forbrugerne. For eksempel blev der brugt 6,2% mere i de fysiske supermarkeder i uge 2, 2021, end de foregående år*.
Derfor skal du fastholde dine investeringer og eksponere forbrugeren for dit produkt, lige inden indkøbssituationen. 76% af de varer, der lægges i indkøbskurven, er nemlig en konsekvens af det, der opleves op til indkøbssituationen**.
Det gør du bedst med outdoor-mediet, Adshel Supermarket Group of 3, der er taktisk placeret på parkeringspladser ved Danmarks største dagligvarebutikker. Se mere om mediet her.
Kontakt
kontakt os på telefon +45 3644 0244 eller kundeservice@clearchannel.dk og hør mere om, hvad mediet kan gøre for dit brand eller produkt.
*nets
**Retail Institute Scandinavia