1905-unitedinternationalpictures-08.jpg
Nyheder

Hype er afgørende for en biografsucces

Når en ny film udkommer, skal der skabes en stor hype, der driver folk i biografen med en "must-see-opfattelse" af filmen.

Derfor anvender filmselskaber Outdoor-reklamer. Med massiv dækning, høj frekvens og kreative muligheder er Outdoor-reklamer nemlig afgørende for at skabe hype i gadebilledet, hvor folk færdes og inspireres.

I disse uger kan du ikke undgå at se en reklame fra filmdistributionsselskabet United International Pictures for filmen Rocketman.

Hvordan skaber du den afgørende hype?

United International Pictures har fulgt opskriften på, hvordan man skaber hype om en ny film.

Ved at annoncere med massiv dækning og høj frekvens blandt biografgængere…

1905-unitedinternationalpictures-12.jpg

…og ved at annoncere med ekstra stor impact i hovedstaden skaber de den afgørende hype op til premieren.

Desuden har United International Pictures udnyttet de kreative muligheder på Outdoor, så levetiden af deres reklame forlænges til de sene aftentimer.

Vil du også skabe den afgørende hype?

Vi placerer dine reklamer taktisk smart i forhold til biografer og områder, hvor de danske biografgængere befinder sig.

Tag fat i en af vores sælgere for at blive klogere på, hvordan du skaber den afgørende hype med Outdoor-reklamer.

Se mere om vores Adshel National Cinema løsning her.

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk