schulstad-krea.jpg
Nyheder

Kreativitet på agendaen for ”årets største kampagne”

Schulstad ruller i denne uge, hvad de betegner som ”årets største kampagne”, af stablen, med deres nye signaturbrød. I samspil med andre medier, skal en skræddersyet outdoor-kampagne, i form af Adshels, skabe kendskab til signaturbrødet og sparke salget i gang. Som prikken over i’et præger 10 kæmperugbrød gadebilledet og tilføjer derved high impact til kampagnen.

Anne Sofie Snoer, Brand Manager hos Schulstad, fortæller følgende om kampagnen:

Lanceringen af rugbrødet, Signaturbrød sammen med Sol over Gudhjem, er vores største rugbrøds lancering i år. I fællesskab med Clear Channel har vi skabt et kreativt add-on til vores mediemix, som har blikfang og skaber opmærksomhed, omkring lanceringen.

Rasmus Lundorff, Creative Project Manager, Clear Channel, tilføjer:

Vi modtog et kreativt brief fra Schulstad og deres mediebureau, Publicis, med et ønske om at bryde det traditionelle outdoor-format. Vi kom på idéen om at lave et kæmpe rugbrød i 3D, for at skabe følelsen af et ”ægte” rugbrød, og det synes jeg, vi er lykkedes ret godt med.

Øget frekvens og recall-effekt

Adshels er taktisk placeret i nærheden af coop’s supermarkeder, hvor rugbrødet sælges. På den måde skaber Schulstad øget frekvens og recall-effekt dér, hvor relevansen er i top. En genistreg, når vi ved at relevans = øget interesse, fortæller Ann Laybourn, Key Account Manager, Clear Channel.

Mere inspiration?

Få mere inspiration til kreative løsninger her. Og se, hvor flot din kampagne tager sig ud på vores medier, med det nye mock-up tool.

Kontakt

Ønsker du også at lave en kreativ løsning, der skaber øget opmærksomhed, til din næste kampagne? Så kontakt Rasmus Lundorff for gode råd og sparring.

Rasmus Lundorff

Creative & Commercial Project Manager

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk