0421-lantmannenschulstad-create-week15-roedovre-09-1.jpg
Nyheder

Kreativ inspiration fra Schulstad

Schulstad sparkede 2021 i gang med årets største kampagne, da de lancerede det nye signaturbrød, Sol over Gudhjem. Nu går de igen all in på outdoor med deres seneste kampagne for to nye brødvarianter, 5 fibre, hvor kreativitet spiller en afgørende rolle i at skabe øget opmærksomhed.

En klassisk outdoor-kampagne, i form af Adshels, skal skabe kendskab til de to brødvarianter og plante sig som top-of-mind tæt på indkøbssituationen. Derfor er hundredvis af Adshels taktisk placeret i nærheden af supermarkeder, hvor brødene sælges. Blandt de klassiske Adshels er 50 kreative lenticular-plakater placeret.

Schulstad var ikke i tvivl, da vi præsenterede idéen om lenticular-formatet:

Vi så et perfekt match mellem den kreative ide og mediet, som er med til at øge opmærksomheden omkring vores nye lancering.

Anne Sofie Snoer, Brand Manager hos Schulstad.

Budskabet forankres med et overraskelseselement

Med lenticular-formatet formår Schulstad at skille sig ud fra mængden og give forbrugeren et element af overraskelse, når motivet skifter, idet det passeres. Kreative outdoor-løsninger, som denne, øger reklamens evne til at blive i forbrugernes hukommelse og får brandet til at fremstå som markedsleder*.

Skal din næste kampagne også have en kreativ vinkel?

Så tag uforpligtende kontakt til Rasmus og få gode råd samt vejledning til din kreative outdoor-kampagne.

Rasmus Lundorff

Creative & Commercial Project Manager

*Out of Home Consumer Study 2019.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk