waterfront.jpg
Nyheder / Detail, Digitalt

Landsdækkende, digitalt annonceringsnetværk i shoppingcentrene er nu live!

Vi slår nu dørene op til vores fulde, digitale annonceringsnetværk i storcentrene. Nu består netværket af mere end 160 digitale skærme fordelt i 14 af Danmarks største shoppingcentre landet over. Shoppingcentre med mere end 54 mio. årligt besøgende. Vi kalder det Play Shopping - Danmarks største digitale Outdoor-kategori i shoppingcentrene.

Et synergimedie med uanede dynamiske muligheder

Digital annoncering på Outdoor giver dig rigtig mange muligheder som annoncør. Ud over at skærmene indbyder til levende indhold, har du mulighed for at skræddersy din kampagne og dit budskab efter forskellige parametre. For eksempel efter:

  • Hvilke shoppingcentre din målgruppe besøger
  • Hvornår på ugen/døgnet dit produkt er i din målgruppes mindset
  • Hvilket budskab du vil kommunikere i de forskellige centre – dvs. du kan målrette dit budskab til det enkelte center.

De digitale skærme er desuden et synergimedie, der er med til at forstærke dine øvrige medieinvesteringer og kampagner. Det gør de, fordi de rammer din målgruppe senere i købsrejsen end kampagner på f.eks. TV og sociale medier. De rammer helt tæt på købsbeslutningen. Derfor kan du med stor fordel re-target din kommunikation med Play Shopping i det afgørende øjeblik.

Sidste touchpoint inden købsbeslutningen – bring dit brand i spil

Omsætningen i vores shoppingcentre er massiv og danskerne shopper stadig mest i de fysiske butikker*:

  • 205 mio. kr. (ugentlig omsætning i hele netværket)
  • 14,6 mio. kr. (gns. ugentlig omsætning pr. shoppingcenter)**

Mere end halvdelen af de besøgende beslutter sig nemlig først ude i butikken***. Det vil sige, at et stort udsnit af din målgruppe ikke har besluttet sig for brand og produkt, inden de står i butikken. Det giver dig en unik mulighed for at styrke dit brand i forbrugernes sidste overvejelser.

Oplev de nye, store Landscape-formater

Med lancering af det nye netværk introducerer vi samtidig vores nye Landscape-format, med knivskarpe HD-skærme i bredformat fordelt i 3 af Danmarks største shoppingcentre: RO’s Torv i Roskilde, Ballerup Centret og Waves i Greve.

Derfor kan du skabe ekstra stor synlighed blandt de handlende i endnu større skala. Landscape-formatet indgår som en del af Play Shopping. Med Play Shopping har du mulighed for at ramme de mere end 54 mio. årligt besøgende med relevant og præcis kommunikation – tæt på købssituation og skræddersyet efter dine behov.

Skal dit brand med i shoppernes sidste overvejelser?

Læs mere om de mange muligheder på Play Shopping eller kontakt os for mere info om, hvordan vi kan styrke dit brand i shoppernes sidste overvejelser.

*The Consumer Barometer survey 2014/2015, **Retail Institute Scandinavia 2018. ***Index Danmark 1H 2018

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk