0323-oneplus-cphairport-clearchanneldanmark-week11-01.jpg
Nyheder / Presse

Nye formater i Københavns Lufthavn

29/3-23
Københavns Lufthavn er en af nordens travleste og anses af mange som en lufthavn i international topklasse. Det samme gælder udbuddet af reklameflader som tæller et omfattende digitalt netværk, store impact formater og brand installationer placeret på placeringer med høj fodtrafik. Som udbyder af medierne i lufthavnen, er vi altid på udkig efter måder hvorpå vi kan innovere og optimere vores tilbud til annoncører og Marts måned stod i udviklingens tegn for Clear Channels medier i Københavns Lufthavn, hvor hele to nye high impact formater så dagens lys.

Digital Dominans

Som en tilføjelse til det digitale netværk, lancerede vi en næsten 19m2 stor digital skærm, strategisk placeret lige over indgangen til Pier B. Den store skærm lader brands tage fuldt ejerskab, og sikre sig høj synlighed overfor de 4 millioner passagerer der hvert år flyver fra Pier B.

Placeringen sikrer frit udsyn fra samtlige vinkler, når man bevæger sig ud mod sin gate. En helt unik position for brands i Københavns Lufthavn.

En naturlig del af omgivelserne

I Pier A introducerede vi den nye 31 meter lange brandwall. Det skete sammen med OnePlus, som indtog formatet med en spektakulær kampagne.Den nye Brand Wall er et format der integreres i omgivelserne på flotteste vis og følger arkitekturen i Lufthavnen, som  giver kampagnen et more organisk udtryk og gør passagererne nysgerrige. Det moderne udtryk, skaber en helhedsfornnemelse i kampagnen.

Kontakt

Hugo Gerthofer

Sales Director

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk