twentieth-century-fox-sweden-ab1-v6-2019-adshel.jpg
Nyheder / Digitalt, Inspiration

Nye muligheder på Outdoor

Hvem bliver first mover i Danmark?

Hvor ofte får I chancen for at være first mover på ny teknologi, når I annoncerer for jeres brand?

Ikke særlig ofte vel?

Derfor er det helt unikt, at annoncører i Danmark nu har mulighed for at blive de allerførste til at annoncere med en Hologram-reklame. En sjov, kreativ og shareable løsning!

En Hologram-reklame er en sjov og kreativ løsning, der skaber mere end bare opmærksomhed hos de forbigående. Kreative specialløsninger er nemlig ikke kun super sjove – de er i høj grad shareable.

Det betyder, at de har potentiale til at blive delt og gå viralt på sociale medier. Underholdende og overraskende indhold, som en Hologram-reklame, er nemlig en afgørende motivationsfaktor for, at folk deler indhold på sociale medier*.

En undersøgelse, lavet i USA, viser, at hver fjerde voksne amerikaner deler et billede på Instagram efter at have set en Outdoor-reklame**.

Skal I være de allerførste?

I Sverige har vi netop set det første bud på en Hologram-reklame for Lego filmen 2, som vores svenske afdeling har lavet i samarbejde med Fox filmselskab.

Men i Danmark har vi endnu ikke set et bud på en Hologram-reklame.

Det giver jer en helt unik mulighed!

Vil I udnytte den unikke mulighed og være de allerførste med en kreativ Hologram-reklame?

Så tag fat i os nu på tlf. +45 36440244 (tast 1) eller tag fat i din kontaktperson, som du kan finde her.

*Jayson DeMers, Forbes.com
**VP, Nielsen Media Analytics

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk