Nye muligheder på Outdoor
Hvem bliver first mover i Danmark?
Hvor ofte får I chancen for at være first mover på ny teknologi, når I annoncerer for jeres brand?
Ikke særlig ofte vel?
Derfor er det helt unikt, at annoncører i Danmark nu har mulighed for at blive de allerførste til at annoncere med en Hologram-reklame. En sjov, kreativ og shareable løsning!
En Hologram-reklame er en sjov og kreativ løsning, der skaber mere end bare opmærksomhed hos de forbigående. Kreative specialløsninger er nemlig ikke kun super sjove – de er i høj grad shareable.
Det betyder, at de har potentiale til at blive delt og gå viralt på sociale medier. Underholdende og overraskende indhold, som en Hologram-reklame, er nemlig en afgørende motivationsfaktor for, at folk deler indhold på sociale medier*.
En undersøgelse, lavet i USA, viser, at hver fjerde voksne amerikaner deler et billede på Instagram efter at have set en Outdoor-reklame**.
Skal I være de allerførste?
I Sverige har vi netop set det første bud på en Hologram-reklame for Lego filmen 2, som vores svenske afdeling har lavet i samarbejde med Fox filmselskab.
Men i Danmark har vi endnu ikke set et bud på en Hologram-reklame.
Det giver jer en helt unik mulighed!
Vil I udnytte den unikke mulighed og være de allerførste med en kreativ Hologram-reklame?
Så tag fat i os nu på tlf. +45 36440244 (tast 1) eller tag fat i din kontaktperson, som du kan finde her.
*Jayson DeMers, Forbes.com
**VP, Nielsen Media Analytics