0822-oneplus-playspectacular-create-cphairport-clearchanneldanmark-week31-01.jpg
Nyheder / Digitalt, Inspiration

OnePlus 3D kampagne i Københavns Lufthavn

18/8-22
Da OnePlus lancerede den nye OnePlus 10 Pro med Hasselblad kamera, rykkede OnePlus grænserne for kamerateknologi i telefoner. Som en del af deres fremstød, rykker de nu også grænserne for DOOH i Københavns Lufthavn. Derfor kan du de næste fire uger opleve den første 3D kampagne i Københavns Lufthavn. Kampagnen er skabt i et samarbejde mellem OnePlus og Clear Channel, som har stået for produktion af spottet i samarbejde med Adesso Danmark.

Den rigtige setting

”Vi er utroligt glade for muligheden for at skubbe til grænserne for DOOH i Danmark og særligt i det eksklusive miljø i Lufthavnen. Som et internationalt brand, ser vi muligheder i at udnytte de store formater i lufthavnen til at skabe en særlig brandoplevelse for de mange rejsende. En oplevelse som er i tråd med vores mantra ”Never Settle”.” Udtaler Marketing Direktør, Marie Dam Feldborg hos OnePlus Danmark.

Kampagnen kører i øjeblikket på de store spectacular skærme, hvor de rejsende bliver mødt af fem skærme inden check-in og yderligere tre inde i terminalerne. Det store format og den kreative eksekvering går hånd i hånd og skaber en sammenhængende oplevelse på tværs af turen igennem lufthavnen.

Et godt samarbejde

Om kampagnen, udtaler Airport Sales Manager, Hugo Gerthofer: ”Kampagnen er et bevis på vores stærke samarbejde med OnePlus, samt deres ambition om altid at lave kreative og innovative løsninger med høj værdi. OnePlus sætter barren højt med den nye kampagne og tilføjer en ny dimension til annoncering i lufthavnen.”

Kampagnen løber i forlængelse af en sommer hvor antallet af rejsende næsten er tilbage på niveau med 2019.

Kontakt

Interesseret i at høre mere om mulighederne i lufthavnen? 

Hugo Gerthofer

Sales Director

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk