1812-lindhardtogringhof-mallplay-02-redigeret-scaled.jpg
Nyheder

Planlæg din julekampagne nu og kom dine konkurrenter i forkøbet.

40% af forbrugerne er færdige med at købe julegaver midt i november. Det fortæller Jesper Brunhøj Olsen, Head of Industry Retail hos Facebook Danmark, i et debatindlæg på markedsforing.dk.

Du kan derfor komme dine konkurrenter i forkøbet, hvis du allerede nu planlægger din kampagne med julegaveidéer og lancerer den i slut september, hvor interessen for julegaver tager til*.

Og når det kommer til medievalg, kan det være en god idé at reklamere i de danske shoppingcentre, hvor forbrugerne befinder sig i det rette shopping mindset til at blive eksponeret for dine gaveidéer, og hvor samsening finder sted.

Samsening er efterhånden ret unikt. For eksempel er samsening foran TV-skærmen på sit laveste niveau siden TV-målingens start i 1992. Men i shoppingcentrene er det en anden sag. Det er typisk et sted, man besøger sammen, og derfor indbyder reklamer i centrene til en snak om julegaveønsker- og idéer når familien, kæresteparret eller vennerne ser din reklame sammen.

*Google trends.

Interesseret i outdoor-reklamer?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag nyttig viden, nyheder og inspiration til din næste kampagne. 

Tilmeld dig her.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk