1911-estrella-overboelgen-01.jpg
Nyheder

Særligt en produktkategori er et hit (også) i Påsken.

Læs med og blik klogere på hvorfor det er interessant for dig som annoncør.

Påsken er et af årets helt store højdepunkter, når det kommer til forbrug – der er forbrugsfest i påsken, og særligt FMCG brands nyder godt af festen.

Men hvilke brands vælger forbrugerne at lægge i indkøbskurven, når de handler stort ind til alle lukkedagene og de mange påskefrokoster?

Dit brand?

Måske, måske ikke.

Det er du ikke helt sikker på, men det kan du blive med vores mest populære POS-medie, Adshel Supermarket Group of 3, der er et hit (også) i påsken!

Det afgørende øjeblik

Det afgørende for at netop dit brand lægges i indkøbskurven er, at du har en stærk top of mind position i købssituationen. For selvom indkøbslisten er skrevet hjemmefra så sker beslutningen om, hvilket brand der skal i kurven ofte først i selve købssituationen, når indkøberen står foran hylderne i supermarkedet.

Derfor hitter vores Adshel Supermarket Group of 3 (også) i påsken, da denne kategori rammer forbrugerne lige inden de træder ind i supermarkederne, lige inden købssituationen.

Jens Andersen, Key Account Manager og specialist i kategorien, fortæller:

Vores ”Adshel Supermarket Group of 3” – også kendt i branchen som centerplakater – er ubetinget Clear Channels mest efterspurgte POS-medie. Her kommer vores annoncører i kontakt med forbrugerne lige inden de træder ind i en Bilka, Føtex eller i et shoppingcenter. Og effekten er ikke til at komme uden om, som det ses ved lanceringen af Kinder Is i foråret 2019.*

kinder-is.jpg
diagram-2.jpg

*En analyse fra 2019 og udarbejdet i samarbejde med Mindshare viser +20% øget salg i kampagneperioden i de butikker, hvor forbrugerne blev eksponeret for Kinder’s kampagne.

Facts

Adshel Supermarket Group of 3.
  • Du får mere end 900 plakater, en dækning på 57% og en frekvens på 8 med en to ugers Large kampagne.
  • Medierne i denne kategori er placeret på parkeringspladser ved 62 af Danmarks største indkøbssteder som for eksempel Bilka, Føtex og storcentre.

Kontakt

Tlf. +45 36440244

Mail: kundeservice@clearchannel.dk

LinkedIn: klik her

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk