0921-lantmannen-schulstad-create-week39-gentofte-02.jpg
Nyheder

Schulstad gentager succesen; Kæmpe brød dominerer gadebilledet

Da Schulstad tidligere i år rullede årets største kampagne af stablen, tilføjede de, som prikken over i’et til en skræddersyet Adshel-kampagne, kæmpe brød på udvalgte placeringer – dette for at skabe øget impact til kampagnen.

Nu er de igen på gaden med kæmpe brød og topper kampagnen med ”top” på udvalgte af de klassiske Adshels. Denne gang reklamerer de for det nye Ølandshvedebrød.

Anne Sofie Snoer, Brand Manager, Lantmännen, udtaler:

”Vi har endnu engang valgt de store megabrød i forbindelse med lanceringen af vores nyeste Signaturbrød bagt med ølandshvede, fordi de har imponerende blikfang og skaber synlighed i gadebilledet. De er et stærkt supplement til vores samlede kampagne, der skal skabe opmærksomhed for det nye brød og hele Signaturbrødserien”.

0921-lantmannen-schulstad-create-week39-roedovre-03.jpg
0921-lantmannen-schulstad-hvedesignatur-week39-gentofte-04.jpg

Øget frekvens og recall-effekt

Også denne gang er Adshels taktisk placeret i nærheden af supermarkeder, hvor brødet sælges. På den måde skaber Schulstad øget frekvens og recall-effekt dér, hvor relevansen er i top. En genistreg, når vi ved at relevans = øget interesse, fortæller Ann Laybourn, Key Account Manager, Clear Channel.

Få mere inspiration på LinkedIn 

Følg os på LinkedIn og få mere inspiration til din næste Outdoor-kampagne.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk