flex2.jpg
Nyheder

Skab relevante og fleksible kampagner med Clear Channel Flex

Relevans er en kernefaktor, når du skal planlægge en succesfuld kampagne – des mere relevant en reklame er i forhold til konteksten, des mere modtagelig er modtageren overfor budskabet. Derfor tilbyder vi nu, at du kan skabe mere fleksible og derved mere relevante kampagner på vores digitale netværk i shoppingcentrene. Det gør vi med et nyt system, vi kalder for Flex.

Kort forklaret hjælper Flex vores folk med at tilbyde dig de bedste løsninger, så du kan planlægge en kampagne, der er relevant for netop dit brand eller produkt.

Sådan skaber Flex værdi for dine digitale outdoor kampagner

1. Du køber ind på de parametre, som skaber værdi for netop dit brand eller produkt

Du køber ind efter hvor, hvornår og hvordan, det er mest relevant for dit brand eller produkt at reklamere.

Som figuren nedenfor illustrerer, kan du for eksempel købe ind på parametre som dækning, frekvens, geografi, tidspunkt på dagen og ugen, kampagnelængde, share of voice m.m.

ezgifcom-video-to-gif.gif

Eksempel:
Forestil dig at du arbejder på at planlægge en kampagne for en bank. I det tilfælde vil du være mest interesseret i at bruge dit budget på at reklamere i starten af en uge. Forbrugeres mindset går nemlig på økonomi i starten af ugen – efter weekenden hvor der blev brugt lidt for mange penge. Det vil sige, i det tilfælde giver det langt mere værdi for dig at reklamere på udvalgte ugedage i en længere periode end hele ugen i en kortere periode.

norde-til-hjemmeside.jpg

2. Du modtager forskellige forslag til, hvordan du når dit mål

Med udgangspunkt i dit budget og mål for kampagnen præsenterer vi dig for flere forskellige veje til at nå dit mål.

Eksempel:
Forestil dig at du har et budget på 100.000 kr. Du ønsker at nå så mange kontakter (OTS*) som muligt, at reklamere i minimum 2 uger og med en SoV* på minimum 5%.

Med udgangspunkt i den information skræddersyr vi forskellige tilbud til dig, hvor vi for eksempel skruer op og ned for SoV’en, kampagneperioden, antal malls og tidsintervaller.

Sammen finder vi den bedste løsning for netop din kampagne.

Nedenfor kan du se et eksempel på forskellige muligheder for ét budget, et ønske om at nå flest mulige kontakter (OTS) og et ønske om en SoV på minimum 5%.

tilbud-final.jpg

*Opportunity to see
*Share of voice

3. Du kan følge din kampagnes performance

Allerede 2-3 dage efter kampagnestart modtager du et link til en Proof of Posting rapport. Her kan du følge din kampagne undervejs i kampagneperioden.

Du kan for eksempel se, hvordan din kampagne performer på OTS’en på de enkelte ugedage, og hvordan den performer på de udvalgte lokationer.

Efter endt kampagne kan du se det endelige resultat.


Køb digital outdoor med Flex på vores digitale netværk i shoppingcentrene, hvor du rammer mere end 1,1 mio. ugentlige besøgende. Besøgende, der befinder sig i det rette mindset, for at du kan skabe præference for dit brand eller produkt.

 

Vil du vide mere?

Tilmeld dig vores gratis seminar om digital outdoor og Flex i samarbejde med Dansk Markedsføring d. 5. november. Tilmeld her.

Eller kontakt en af vores sælgere for at høre mere om dine muligheder. Find kontaktinfo her.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk