1904-royal-unibrew-5-1-sloeret.jpg
Nyheder

Skab relevante reklamer i shoppingcentrene.

Relevans er en kernefaktor, når du skal planlægge en succesfuld kampagne – des mere relevant en reklame er, des mere modtagelig er modtageren overfor budskabet. Derfor tilbyder vi, at du kan skabe fleksible og derved mere relevante kampagner på vores digitale netværk i shoppingcentrene. Det betyder, at du køber ind efter hvor, hvornår og hvordan, det er mest relevant for dit brand eller produkt at reklamere (og det hjælper vi dig selvfølgelig med).

Som figuren nedenfor illustrerer, kan du for eksempel købe ind på parametre som dækning, frekvens, geografi, tidspunkt på dagen og ugen, kampagnelængde, share of voice m.m.

ezgifcom-video-to-gif.gif

Eksempel:
Forestil dig at du arbejder på at planlægge en kampagne for en bank. I det tilfælde vil du være mest interesseret i at bruge dit budget  i starten af en uge. Forbrugeres mindset går nemlig på økonomi i starten af ugen – efter weekenden, hvor der blev brugt lidt for mange penge. Det vil sige, i det tilfælde giver det langt mere værdi for dig at reklamere på udvalgte ugedage i en længere periode, end hele ugen i en kortere periode.

norde-til-hjemmeside.jpg

Interesseret i at vide mere?

Ring til os på +45 3644 0244 og tag en uforpligtende snak om dine muligheder. Eller send en mail til kundeservice@clearchannel.dk så ringer vi dig op.

Hold dig opdateret på LinkedIn.

Hold dig opdateret på outdoor-mediet ved at følge os på LinkedIn. Følg med her.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk