1912-dior-jadore-play-fisketorvet-05.jpg
Nyheder

Styrk dit brand i et Shopping univers.

Skab kendskab og bliv top-of-mind hos forbrugerne med reklamer på digitale skærme i shoppingcentrene. Mere end 1 mio. ugentlige besøgende i vores shoppingcentre.

Derfor opfordrer vi vores kunder til at reklamere i shoppingcentrene.

Vi opfordrer vores kunder til at reklamere i de danske shoppingcentre, fordi rammerne – shoppinguniverset – er som skabt til at styrke dit brand eller produkt. Det er nemlig i centrene, forbrugerne er mest opmærksomme på reklamer.

3 grunde til, at du ikke må undlade shoppingcentrene på din medieplan.

  1.  Du rammer forbrugerne, når de befinder sig i det rette mindset. I centrene rammer du forbrugerne i et miljø, hvor de befinder sig i det helt rette mindset for at blive eksponeret for din reklame. De befinder sig nemlig i et forbrugsmindset, hvor de er nysgerrige på produkter og brands og er ude for at bruge penge.
  2. Forbrugerne er mest opmærksomme på reklamer i shoppingcentre. Målt på 21 forskellige outdoor-medier, er forbrugerne mest opmærksomme på reklamer i shoppingcentre. Med tanke på, at de besøgende befinder sig i et forbrugsmindset i centrene, giver det god mening, at det netop er her, de er mest opmærksomme på reklamer. Derfor er der et kæmpe potentiale for at skabe kendskab og blive top-of-mind med reklamer i centrene.
  3. Forbrugerne er allerede på jagt efter julegaver i centrene. Jagten sker tidligere og tidligere for hvert år. Allerede i starten af oktober stiger interessen for julegaver, og i midt november har 40% af danskerne købt alle julegaver**. Derfor er det oplagt at reklamere med julegaveidéer allerede nu og indtil jul.

Og husk 3 ud af 4 køb er impulskøb***.

”Advertising for food, clothes & fashion and perfumes & beauty is most relevant within a shopping mall”.

Out of Home Consumer Study


Få vist din reklame, når det er mest relevant for målgruppen.

Des mere relevant et budskab er, des mere modtagelige er modtageren overfor budskabet. I shoppingcentrene er vores reklameskærme digitale, og derfor tilbyder vi at tilpasse dit budskab, så det bliver vist, når det er mest relevant for din målgruppe. Det kan for eksempel være på udvalgte dage eller tidspunkter af døgnet. Vi kan også tilpasse dit indhold efter vejret eller andre data.

”I’m more likely to purchase brands that use relevant messaging”.

Out of Home Consumer Study


Facts.

Vores digitale netværk i shoppingcentrene, Play Mall, består af:

  • 175 reklameskærme i 14 af Danmarks shoppingcentre inklusiv Fisketorvet i København, Rosengårdcentret i Odense og Broen i Esbjerg. Se alle centrene nederst på denne side.
  • Mere end 1 mio. ugentlige besøgende.


Interesseret i at høre om dine muligheder?

Send os en mail eller ring til os.

Send en mail til kundeservice@clearchannel.dk med JA TAK, MALL i emnefeltet, så tager vi kontakt og starter en uforpligtende dialog om, hvordan reklamer i shoppingcentre kan styrke dit brand eller produkt.

Ring til os på +45 3644 0244 eller find din kontaktperson her.


Hold dig opdateret på LinkedIn.

Hold dig opdateret på outdoor-mediet ved at følge os på LinkedIn. Følg med her.

*Out of Home Consumer Study Sweden
**Jesper Brunhøj Olsen, Head of Industry Retail, Facebook Danmark.
***Danmarks statistik. Rockwool fonden & Deloitte Development

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk