SYNLIGGØR DE VIGTIGE BUDSKABER PÅ OUTDOOR – EFFEKTIVT OG ENKELT
Med medier i hele Danmark og på tværs af Skandinavien, har Clear Channel i den grad mulighed for at levere vigtige budskaber, der støtter den gode sag.
Hos Clear Channel ønsker vi at kaste lys over livets hårde kampe fra både hverdag og verdensplan. Vi har samlet en række stærke kampagner, der sætter fokus på nogle af de svære, men vigtige emner fra virkelighedens verden.
Når Danmarks Indsamlingens store indsamlingsshow for 12. gang ruller over skærmen på DR1, er fokus denne gang på at hjælpe børn uden hjem. På lørdag d. 3. februar går danskerne derfor sammen med landets 12 største humanitære organisationer og DR, for at samle ind til verdens hjemløse børn. Danskerne har siden 2007 samlet mere end 957 millioner kroner ind – og i år forventes beløbet af runde en milliard kroner!
DUOS, Danmark
DUOS’ sætter fokus på stigmatisering af folk med handicap i deres daglige virke med børn og voksne med handicap, psykiske og sociale vanskeligheder.
Røde Kors, Norge
Røde Kors sætter familien i fokus, for at bryde den negative sociale arv hos børn og unge.
CancerRehabFonden, Sverige
CancerRehabFonden støtter rehabilitering af kræftramte.
Red Orangutangen, Danmark
Red Orangutangen kæmper for Borneos orangutangs fremtid
Børnecancerfonden, Sverige
Børnecancerfonden hylder hverdagens helte i deres kamp for at hjælpe børn med kræft.
UNICEF, Norge
Den verdensomspændende hjælpeorganisation UNICEF støtter op om børn, skolegang og uddannelse.
Få meget mere inspiration til effektfulde kampagner på Outdoor her.