Inspiration

Hvordan skal din outdoor-kampagne eksekveres?
Det får du inspiration til her på siden, hvor vi giver dig et indblik i nogle af de bedste kampagner.

Influencer-marketing & Outdoor = det perfekte match!

Unge er mere tilbøjelige til at købe et produkt, som en kendt person har markedsført. Samtidig er unge også mere tilbøjelige til at stole på brands, der markedsføres på outdoor-mediet. Dette er blot få af de faktorer, der gør influencer-marketing og outdoor annoncering til det perfekte match.

Se mere her.

1910-cookware-hellerupstation-gina-tricot.jpg

Forbind Outdoor og SoMe via AR.

Clear Channel X Wavemaker X Lidl

Lidl fylder 15 år! den anledning udspillede en del af deres fødselsdagskampagne sig i et spændende mediemix, hvor Outdoor og SoMe blev forbundet via AR i Snapchat. AR tilføjede et ekstra lag til kampagnen og gav brugeren en oplevelse, samt muligheden for at vinde en Kia Ceed Plug-in hybrid.

Læs mere her.


Kommuniker klart og tydeligt.

TV2 Tour de France

Er du også kørt forbi TV2’s hjulekampagne for årets Tour de France? Kampagnen er et godt eksempel på, hvordan man bedst designer en outdoor-reklame.

Læs mere her.


Generer leads til dit online-univers med AR.

Clear Channel X Kikkoman

I sommeren 2020 lancerede vi Danmarks første AR-kampagne på outdoor-mediet. Tiltaget skete i samarbejde med Kikkoman, det førende brand på verdensmarkedet for sojasauce.

Læs mere her.


Skab high-impact med kreativitet.

Clear Channel X Circle K

Circle K reklamerede i sommeren 2020 for et nyt koncept – nu er udvalgte tankstationer også madstationer. Det budskab kommunikerede de blandt andet ved at ændre ikon i maps. Tankstations-ikonet er ændret til ikonet med kniv og gaffel, der symboliserer en madstation.

Og det er netop det nye ikon, og budskabet om Circle K som en madstation, en kreative outdoor-kampagne skulle fremme forståelsen for.

Læs mere her.


Øg interessen for din kampagne med relevans og timing.

Clear Channel X Heineken

Des mere relevant en kampagne er, des mere modtagelig er forbrugeren overfor budskabet. Derfor er Heinekens kampagne i forbindelse med Champions League et godt eksempel på, hvordan du timer din digitale outdoor-kampagne, så den er mest mulig relevant for modtageren.

Læs mere her.


Aktiver forbrugerne og opnå et betydeligt salgsløft.
Clear Channel X Kinder

Kinder-is oplevede et salgsløft på hele 25% i de butikker, hvor forbrugerne blev eksponeret for deres reklame.

Læs mere her.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk