Nyheder

Nyheder

Aldrig set før; Lidl vækker lugtesansen på outdoor-mediet

Lidl er klar med ny brandidentitet, nyt slogan og ny imagekampagne, der skal fremhæve kædens fokus på friskhed. En landsdækkende outdoor-kampagne synliggør derfor budskabet om friskheden, og med ønsket om at skabe øget opmærksomhed med innovation og kreativitet, er Lidl first-mover, i Danmark, på at vække både syns-og lugtesansen til live i gadebilledet.

Læs mere
Nyheder

Kreativ inspiration fra Schulstad

Schulstad sparkede 2021 i gang med årets største kampagne, da de lancerede det nye signaturbrød, Sol over Gudhjem. Nu går de igen all in på outdoor med deres seneste kampagne for to nye brødvarianter, 5 fibre, hvor kreativitet spiller en afgørende rolle i at skabe øget opmærksomhed.

Læs mere
Nyheder

Exceptionel dækning med Clear Channel Adshels

Nye, veldokumenterede data om outdoor-medier er nu tilgængelig i Index Danmark. Dataene giver et transparent indblik i blandt andet dækningstal, der er afgørende at have kendskab til, for at træffe de rette beslutninger om dine medieinvesteringer.

Læs mere
Nyheder

Zara Larsson partners up with Clear Channel to reach young fans in Scandinavia

We are beyond excited to share our powerful platform with the world-known superstar Zara Larsson, as she is releasing her new album Postergirl today the 5th of March! With outstanding exposure, all over Scandinavia, this campaign is coloring the streets, malls and metro stations reaching out to Zaras fans at premium sites in Norway, Sweden and Denmark.

Læs mere
Nyheder

Kreativitet på agendaen for ”årets største kampagne”

Schulstad ruller i denne uge, hvad de betegner som ”årets største kampagne”, af stablen, med deres nye signaturbrød. I samspil med andre medier, skal en skræddersyet outdoor-kampagne, i form af Adshels, skabe kendskab til signaturbrødet og sparke salget i gang. Som prikken over i’et præger 10 kæmperugbrød gadebilledet og tilføjer derved high impact til kampagnen.

Læs mere
Nyheder

Outdoor-trend er kommet for at blive

Brands, der fastholder eller ligefrem upper deres marketingindsats i krisetider, står stærkere på den anden side af krisen. Det viser flere undersøgelser. Samtidig ved vi, at brands, der investerer i kreative outdoor-kampagner, bliver opfattet som markedsledere og bliver i forbrugernes hukommelse*. Måske er det netop derfor, der i høj grad blev investeret i kreative kampagner i 2020 – en trend, vi tror på, der er kommet for at blive.

Læs mere

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk