1904-royal-unibrew-5-2-scaled.jpg

Øg interessen for din kampagne med den rette timing.

Clear Channel X Heineken.

Ofte hænger Champions League sammen med en kold øl, og det forstod Heineken at udnytte til deres fordel, da de påvirkede forbrugerne på det helt rette tidspunkt. Timingen var spot-on!

Deres reklame-spots blev vist tirsdag og onsdag, hvor Champions League fodboldkampe blev spillet.
Samtidig havde de målrettet deres indhold til de enkelte, udvalgte dage. Det vil sige, deres budskab ændrede sig fra tirsdag til onsdag og matchede derved aftenens kamp.

Kampagnen var altså timet, så den kun blev vist, når det var allermest relevant.

Desuden var det ikke helt tilfældigt, at kampagnen blev vist i shoppingcentrene. Reklamer i shoppingcentre er nemlig det medie udenfor hjemmet, forbrugerne lægger mest mærke til.

Og så er det selvfølgelig heller ikke helt dumt, at Andrea Pirlo var en del af deres reklame.

*Retail Institute Scandinavia

1905-mindshare-mallplay-fisketorvet-07-2.jpg

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk