Øget fleksibilitet og leverancegaranti

Gældende fra 4. januar 2021.

For at imødekomme den usikkerhed, vi oplever hos nogle af jer, tilbyder vi øget fleksibilitet og leverancegaranti på kommende kampagner.

Øget fleksibilitet

  • Fremtidige kampagner, der bookes i Q1 og til afvikling i 2021, kan rykkes med 6 ugers frist. 
  • Er du direkte påvirket af covid-19/restriktioner, som f.eks. nedlukning, tilbyder vi udvidet fleksibilitet. Kontakt os for nærmere info.

Leverancegaranti

Du og dine kunder skal have en garanti for vores leverance. Derfor kompenserer vi for nedgang i flow på Adshels og Adshel Supermarket Group of 3 samt nedgang i OTS på Play Mall.

Få mere info nedenfor.

Leverancegaranti Adshels

  • Du kompenseres for nedgang i flow med en tilsvarende forlængelse af din kampagne. Med forbehold for udsolgt*.
  • Du kompenseres pt. til og med d. 28. februar. Herefter vurderes situationen på ny.
  • Vi benytter data fra Google Mobility Report**, der viser, hvordan besøg og ophold, i forskellige områder, ændrer sig i forhold til en grundværdi. Vi ekskluderer udvalgte områder***.
  • Vi bestræber os på at sende information om flowet 10 dage efter endt kampagne. Eksempel: Data fra uge 1 opgøres og sendes til dig tirsdag i uge 3.

Leverancegaranti Adshel Supermarket Group of 3

  • Du kompenseres for nedgang i flow med en tilsvarende forlængelse af din kampagne. Med forbehold for udsolgt. Ved udsolgt, opgøres bruttoværdien for det resterende flow, som du kan benytte til indkøb af enten Adshel eller Play frem til d. 31.07.2021****.
  • Du kompenseres pt. til og med d. 28. februar. Herefter vurderes situationen på ny.
  • Vi benytter data fra Google Mobility Report** om bevægelsesmønstre ved Indkøbssteder og Apoteker.
  • Vi bestræber os på at sende information om flowet 10 dage efter endt kampagne. Eksempel: Data fra uge 1 opgøres og sendes til dig tirsdag i uge 3.

Leverancegaranti Play Mall

Gældende fra genåbning af Malls.

  • Du kompenseres for afvigelser mellem din leverance og det almindelige flow med en tilsvarende overlevering af OTS’er. Med forbehold for udsolgt*****.
  • Data gøres op hver uge på baggrund af besøgstal, vi ugentligt modtager fra vores malls (opstart ved genåbning af malls).

Spørgsmål?

Tag fat i din kontaktperson, hvis du har nogen spørgsmål. Find kontakt her.

*Ved udsolgt kompenseres du med ekstra Adshels på din næste kampagne i 2021 og senest d. 31.07.2021. Gælder kun ved udsolgt.

**Vi benytter data fra Google Mobility Report, der viser, hvordan besøg og ophold på forskellige steder, ændrer sig i forhold til en grundværdi. Grundværdien er medianværdien for den tilsvarende ugedag i den 5-ugers periode, der løb fra 3. jan. til 6. feb. 2020. Resultaterne beregnes på baggrund af data fra brugere, der har tilvalgt Placeringshistorik på deres Google-konti.

Se mere om rapporten her: https://www.google.com/covid19/mobility/

***Vi ekskluderer data fra Offentlig Transport, der blandt andet består af bevægelsesmønstre ved metro- og togstationer og knudepunkter for bustrafikken, da vores Adshels ikke er placeret ved metro- og togstationer og primært ikke er placeret ved knudepunkter for bustrafikken.

Vi ekskluderer også data fra Butikker & Fritid, der blandt andet består af bevægelsesmønstre ved restauranter, indkøbscentre og forlystelsesparker, da vores Adshels primært ikke er placeret her.

Vi inkluderer alle andre data, der består af følgende områder: Indkøbssteder og Apoteker, Parker, Arbejdspladser og bolig. Disse består af bevægelsesmønstre ved steder som supermarkeder, specialbutikker med mad, materialistbutikker, apoteker, offentlige parker, offentlige pladser, arbejdspladser og boligområder.

****Vi kompenserer ikke med Adshel Supermarket Group of 3 til et senere tidspunkt.

*****Ved udsolgt kompenseres du med ekstra OTS’er på et senere tidspunkt og senest d. 31.07.2021. Gælder kun ved udsolgt.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk