Adshel Supermarket Group of 3 M Source
Sidste eksponering inden købsbeslutningen.
Flader
681
Dækning
23%
Frekvens
2,3
Uger
2
Vind kampen om købet med vores Adshel Supermarket Group of 3. Adshel Supermarket Group of 3 er unik eksponering i detailhandlen primært placeret på parkeringspladser ved Danmarks største indkøbssteder (Føtex, Bilka og storcentre). Adshel Supermarket Group of 3 påvirker målgruppen tæt på beslutningsøjeblikket og sikrer synlighed i og ved dagligvare- og detailkæderne på tidspunkter, der ikke er afhængige af kædernes egne kampagnevinduer.
Vi har inddelt vores adshels i segmenterede pakker, så du rammer forbrugeren, når de er i umiddelbar nærhed af købssituationen. Det gælder både de store indkøb i varehusene, og de mindre køb i dagligvarebutikkerne.
Vi kalder det målrettet top-of-mind, hvor præmissen er at levere det afgørende budskab lige inden købsbeslutningen tages. 76% af det der puttes i indkøbsvognen er nemlig en konsekvens af det, der opleves umiddelbart op til indkøbssituationen (Retail Institute Scandinavia).
Mediet er ideelt som POS-supplement til din øvrige medieinvestering, da det på grund af sin placering kan skabe re-call til evt. tv-kampagner tæt på indkøbssituationen.
FORDELINGEN AF FLADER FINDES I FØLGENDE KOMMUNER
Spørgsmål
Ring oss på +45 3644 0244 send en epost til kundeservice@clearchannel.dk
Download hele prislisten