dk-website-v5-scaled.jpg

Adshel Supermarket

Adshel Supermarket skaber kendskab og top-of-mind lige inden indkøbssituationen med reklameskilte på veje og parkeringspladser ved Danmarks største supermarkeder eller med vægmonteret skilte i supermarkederne. Du påvirker forbrugerne, lige inden indkøbssituationen, med medierne og har dermed mulighed for at påvirke selve købet. 76% af det, der lægges i indkøbskurven, er nemlig en konsekvens af det, der opleves umiddelbart op til indkøbssituationen*.

Supermarkeder som mediet dækker: Bilka, Fakta, Føtex, Meny, Netto, Rema 1000, Kvickly og Superbrugsen.

  • Call to action lige inden indkøbssituationen – påvirk købet med medierne.
  • Reklameskiltene er placeret på parkeringspladser og på veje i kørselsretningen ved Danmarks største supermarkeder, eller vægmonteret i supermarkederne.

Adshel Supermarket Retail
Adshel Supermarket Retail er adshels taktisk placeret på veje ved supermarkeder, max 200 m. derfra og i kørselsretningen, samt væghængt i supermarkeder.

Adshel Supermarket Group of 3
Vind kampen om købet med vores Adshel Supermarket Group of 3. Adshel Supermarket Group of 3 er tre adshels taktisk placeret på parkeringspladser ved Danmarks største indkøbssteder (Føtex, Bilka og storcentre). Adshel Supermarket Group of 3 påvirker målgruppen tæt på beslutningsøjeblikket og sikrer synlighed i og ved dagligvare- og detailkæderne på tidspunkter, der ikke er afhængige af kædernes egne kampagnevinduer.

Vi kalder det målrettet top-of-mind, hvor præmissen er at levere det afgørende budskab lige inden købsbeslutningen tages. 76% af det der puttes i indkøbsvognen er nemlig en konsekvens af det, der opleves umiddelbart op til indkøbssituationen (Retail Institute Scandinavia).

Mediet er ideelt som POS-supplement til din øvrige medieinvestering, da det på grund af sin placering kan skabe re-call til evt. tv-kampagner tæt på indkøbssituationen.

Adshel Supermarket Group of 3 sælges i 2 uger af gangen, med opstart i ulige uger.

Forklaring af symbolerne

  • Flader: Antal flader/plakater pakken indeholder.
  • Dækning: Hvor stor procent af den danske befolkning (15-70 år) pakken dækker.
  • Frekvens: Antal gange målgruppen bliver eksponeret for din reklame med pakken.
  • Uge: Antal uge/uger pakken består af.

Adshel Supermarket Retail

Flader

300

Dækning

53%

Frekvens

3

Uger

1

Adshel Supermarket Group of 3 L

Flader

969

Dækning

29%

Frekvens

3

Uger

2

Adshel Supermarket Group of 3 M

Flader

681

Dækning

23%

Frekvens

2,3

Uger

2

*Kilde: Retail Institute Scandinavia.

KONTAKT

Kontakt os for gode råd og sparring om din outdoor-kampagne.

Telefon +45 3644 0244
kundeservice@clearchannel.dk

Relaterede medier

Adshel

Stor opmærksomhed, bredt, på kort tid.

Spectacular

Stor opmærksomhed og wow-faktor i hovedstaden.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk