
Adshel, kunden trykker
Har du brug for hjælp? Hvis du har brug for hjælp eller spørgsmål til leveringsspecifikationen, format eller andet, kan du kontakte os på campaignmanagement@clearchannel.dk
1. Format og materiale
- Dokumentformat: H175 x B118,5 cm.
- Evt. bundfarve skal fortsætte helt til kant.
- Visningsformat: H171 x B116 cm.
- Tekst og billeder skal placeres indenfor visningsformatet.
Materiale
- 150 g. G-print.
- Når plakaterne trykkes i off-set anbefaler vi 3-farvet støttetryk på bagsiden.
- Konverter alle farver til CMYK – Coated Fogra39.
Alle originaler skal mærkes med kampagnens navn, uge og design betegnelse (A, B, C etc.). Placer dette mellem dokument- og visningsformatet øverst til højre (horisontalt) og nederst i højre side (vertikalt). Se skitse nedenfor. Dette skrives med store bogstaver, så teksten er ca. 1 cm høj i fuld størrelse.

2. Send filer
VIGTIGT: For at sikre en korrekt opsætning og kvalitet af din kampagne, skal du sende dit layout i en low-res fil med alle motiverne, 7 dage inden kampagnestart.
Send filen til: campaignmanagement@clearchannel.dk
Navngiv filen: Ordrenr_Kundenavn_Kampagneuge(r)_Medie
Har du mere end et motiv? Hvis du har mere end et motiv, skal du huske at give os besked om, hvordan de skal fordeles.
Gør du brug af co-branding? Hvis du ønsker at annoncere sammen med et andet brand (co-branding), skal vi vide besked senest 4 uger før kampagnestart for at kunne gennemføre din kampagne.
3. Levering
Levering af færdigtrykt materiale
Plakaterne leveres plano i balance og renskåret.
Adresse: Clear Channel, Betongvägen 4a, 142 50 Skogås, Sverige
Følgeseddel skal indeholde:
• Kundenavn.
• Kampagneuge(r).
• Antal plakater.
• Illustration af layout.
• Antal motiver. Ved flere motiver skal plakaterne leveres med tydelig adskillelse – hvert motiv på hver sin palle – med mærkning af periode – samlet i én pakke.
4. Opsætning
Bemærk venligst, at opsætningen sker fra søndag kl. 18.00 inden kampagnestart – indtil tirsdag kl. 23.59. Nedtagningen sker senest tirsdag efter kampagnens afslutning.
Det er annoncørens ansvar at sikre, at layout eller design ikke strider mod markedsføringsloven eller krænker 3. mands immaterielle rettigheder, samt at materialet overholder de anførte specifikationer. Se vores orretningsbetingelser her.