
8 ud af 10 passagerer tilbage i lufthavnen
20/6-22
To millioner rejsende, gjorde maj til den travleste måned siden 2019. Med otte ud af ti passagerer tilbage i lufthavnen, bærer tallene præg af, at skandinaviske rejsende er vendt tilbage i stor stil.
Sommertid er rejsetid
Med sommeren for døren, står lufthavnen overfor en travl tid.
Yderligere vender passagererne på de interkontinentale flyvninger også tilbage, med voksende passagertal til og fra Nordamerika – en fordobling siden januar, så 6 ud af 10 rejsende nu er tilbage.
Passagererne er tilbage i Københavns Lufthavn!
Et premium økosystem med unikke muligheder for brands, til at optimere deres synlighed og accelerere deres udvikling.

Et elektrisk samarbejde fra en anden galakse
Maj var også måneden hvor samarbejdet mellem Disney og Volkswagen kom til lufthavnen. Et 461 kvadratmeter stort banner af den nye ID.BUZZ har budt besøgende velkommen i forbindelse med lanceringen af den nye Disney+ serie ‘Obi-Wan Kenobi’.
Banneret er placeret på den ikoniske placering foran Clarion hotellet og er synligt for både afrejsende og ankommende passagerer.
Vil du høre mere om mulighederne for at annoncere i Danmarks mest eksklusive outdoor-arena?
Kontakt: