Create

Kreative reklamer skaber high-impact og styrker din kampagne. Undersøgelser viser nemlig, at forbrugere i højere grad er opmærksomme på skræddersyet, kreative kampagner. Derfor opfordrer vi vores kunder til at tænke kreativt, sammen med os.

Inspiration: Lidl vækker du lugtesansen på outdoor-mediet.

Clear Channel X Havas X Lidl

Lidl er klar med ny brandidentitet, nyt slogan og ny imagekampagne, der skal fremhæve kædens fokus på friskhed. En landsdækkende outdoor-kampagne synliggør derfor budskabet om friskheden, og med ønsket om at skabe øget opmærksomhed med innovation og kreativitet, er Lidl first-mover, i Danmark, på at vække både syns-og lugtesansen til live i gadebilledet.

Læs mere her.


Inspiration: Skab et element af overraskelse med Lenticular-formatet.

Clear Channel X Publicis X Schulstad

Schulstad sparkede 2021 i gang med årets største kampagne, da de lancerede det nye signaturbrød, Sol over Gudhjem. Nu går de igen all in på outdoor med deres seneste kampagne for to nye brødvarianter, 5 fibre, hvor kreativitet spiller en afgørende rolle i at skabe øget opmærksomhed.

Læs mere her. 


Inspiration: Kreativitet på agendaen for “Årets største kampagne”.

Clear Channel X Publicis X Schulstad

I samspil med andre medier, skal en skræddersyet outdoor-kampagne, i form af Adshels, skabe kendskab til Schulstads nye signaturbrød og sparke salget i gang. Som prikken over i’et præger 10 kæmperugbrød gadebilledet og tilføjer derved high impact til kampagnen.

Læs mere her.


Inspiration: Forbind Outdoor og SoMe via AR.

Clear Channel X Wavemaker X Lidl

Lidl fylder 15 år! den anledning udspillede en del af deres fødselsdagskampagne sig i et spændende mediemix, hvor Outdoor og SoMe blev forbundet via AR i Snapchat. AR tilføjede et ekstra lag til kampagnen og gav brugeren en oplevelse, samt muligheden for at vinde en Kia Ceed Plug-in hybrid.

Læs mere her.


Inspiration: Skab high-impact med kreativitet.

Clear Channel X Circle K

Circle K reklamerede i sommeren 2020 for et nyt koncept – nu er udvalgte tankstationer også madstationer. Det budskab kommunikerede de blandt andet ved at ændre ikon i maps. Tankstations-ikonet er ændret til ikonet med kniv og gaffel, der symboliserer en madstation.

Og det er netop det nye ikon, og budskabet om Circle K som en madstation, en kreative outdoor-kampagne skulle fremme forståelsen for.

Læs mere her.


Inspiration: Generer leads til dit online-univers med AR.

Clear Channel X Kikkoman

I sommeren 2020 lancerede vi Danmarks første AR-kampagne på outdoor-mediet. Tiltaget skete i samarbejde med Kikkoman, det førende brand på verdensmarkedet for sojasauce.

Læs mere her.


Kreativt katalog.

Se vores kreative katalog her og få inspiration til at styrke din outdoor-kampagne.


Har du brug for sparring?

Vi har meget erfaring med kreative outdoor-kampagner, og hjælper derfor meget gerne med at komme på den gode idé til din kampagne.

Kontakt Rasmus Lundorff for gode råd og sparring.

Rasmus Lundorff

Senior Manager Create & Engage

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk