Create
Kreative reklamer skaber high-impact og styrker din kampagne. Undersøgelser viser nemlig, at forbrugere i højere grad er opmærksomme på skræddersyet, kreative kampagner. Derfor opfordrer vi vores kunder til at tænke kreativt, sammen med os.
Inspiration: Forbind Outdoor og SoMe via AR.
Clear Channel X Wavemaker X Lidl
Lidl fylder 15 år! I den anledning udspillede en del af deres fødselsdagskampagne sig i et spændende mediemix, hvor Outdoor og SoMe blev forbundet via AR i Snapchat. AR tilføjede et ekstra lag til kampagnen og gav brugeren en oplevelse, samt muligheden for at vinde en Kia Ceed Plug-in hybrid.
Læs mere her.
Inspiration: Skab high-impact med kreativitet.
Clear Channel X Circle K
Circle K reklamerede i sommeren 2020 for et nyt koncept – nu er udvalgte tankstationer også madstationer. Det budskab kommunikerede de blandt andet ved at ændre ikon i maps. Tankstations-ikonet er ændret til ikonet med kniv og gaffel, der symboliserer en madstation.
Og det er netop det nye ikon, og budskabet om Circle K som en madstation, en kreative outdoor-kampagne skulle fremme forståelsen for.
Læs mere her.
Inspiration: Generer leads til dit online-univers med AR.
Clear Channel X Kikkoman
I sommeren 2020 lancerede vi Danmarks første AR-kampagne på outdoor-mediet. Tiltaget skete i samarbejde med Kikkoman, det førende brand på verdensmarkedet for sojasauce.
Kreativt katalog.
Se vores kreative katalog her og få inspiration til at styrke din outdoor-kampagne.
Har du brug for sparring?
Vi har meget erfaring med kreative outdoor-kampagner, og hjælper derfor meget gerne med at komme på den gode idé til din kampagne.
Kontakt Rasmus Lundorff for gode råd og sparring.