0124-nemligcom-playmetro-week03-poulhenningsensplads-01.jpg

Programmatisk køb

Programmatisk køb af digital outdoor (prDOOH) er for dig, der ønsker et let og fleksiblet køb og planlægger en skræddersyet kampagne. Alle vores digitale reklameskilte kan købes programmatisk og du kan købe dem fra hele verden.

Hvad er programmatisk køb af digital outdoor?

  • Digitalt, automatiseret køb der sker mellem en salgs- og købsplatform, forbundet med en annoncebørs.
  • Et programmatisk køb er baseret på et antal Impressions, og prisen er baseret på en CPM

Fordele

  • Tilgængelighed: Køb ind hvor og hvornår du vil, med fleksibelt køb af DOOH.
  • Fleksibilitet: Skræddersy din kampagne efter diverse triggers, f.eks. vejret eller planlæg din kampagne efter specifikke miljøer eller lokationer.
  • Transparens: Du får en live analyse af din kampagne.

Hvad skal der til? 

For at foretage et programmatisk køb, skal du være tilsluttet en indkøbsplatform, en DSP (Demand Side Platform), som er integreret med vores salgsplatform (SSP, Supply Side Platform).

Digital Outdoor i Danmark 

Vi tilbyder annoncering i hele Danmark; på digitale reklameskærme i Københavns Metro, i shoppingcentre, i Københavns Lufthavn og på gaden i udvalgte byer.

Leveringsspecifikationer

Når du designer materiale til en programmatisk kampagne, skal du tage udgangspunkt i denne leveringsspecifikation.

Læs om Danmarks første programmatiske Outdoor-kampagne.

Vil du vide mere?

Jesper Stryhn Katz

Client Manager

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk