Nyheder

Nyheder

Skab relevante og fleksible kampagner med Clear Channel Flex

Relevans er en kernefaktor, når du skal planlægge en succesfuld kampagne – des mere relevant en reklame er i forhold til konteksten, des mere modtagelig er modtageren overfor budskabet. Derfor tilbyder vi nu, at du kan skabe mere fleksible og derved mere relevante kampagner på vores digitale netværk i shoppingcentrene. Det gør vi med et nyt system, vi kalder for Flex.

Læs mere
Nyheder / Digitalt, Inspiration

Pepsi dominerer i shoppingcentrene

I hele juli annoncerede Pepsi for Pepsi Max direkte til de handlende i nogle af Danmarks største shoppingcentre. Det gjorde de med en kreativ, high impact løsning.
Pepsi annoncerede på alle vores digitale reklameskærme og skabte ekstra opmærksomhed med folieløsninger, lyd og 100% share of voice på udvalgte skærme.

Læs mere
Nyheder / Digitalt, Inspiration

Danske Spil reklamerer taktisk smart

I de seneste uger har Danske Spil sat stort ind for deres Quick-brand, som består af sjove og underholdende skrabelodder. Quick-brandet trænger nemlig til et boost i danskernes bevidsthed, da de store talspil som Lotto & Eurojackpot pt. løber med opmærksomheden. Det fortæller Martin Dalsgaard Andersen, Marketingdirektør hos Danske Lotteri Spil A/S, til Dansk Markedsføring*.

Læs mere
Nyheder

HENRIETTE ZEUCHNER TILTRÆDER SOM NY CEO HOS CLEAR CHANNEL SCANDINAVIA

Clear Channel International ansætter Henriette Zeuchner som ny CEO for Clear Channel Scandinavia, og hun kommer til at indgå som en del af det europæiske ledelsesteam. Henriette har mere end 20 års ledererfaring fra medie- og telebranchen og kommer senest fra rollen som CEO hos Discovery Networks Sweden.
Henriette starter i sin nye rolle d. 16. september 2019.

Læs mere

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk