Design guidelines

Kommuniker effektivt til en målgruppe i bevægelse ved at følge vores guidelines.

Klassiske outdoor-medier (analog).

  • Du har kun nogle få sekunder til at fange forbrugerens opmærksomhed.
    Derfor er det vigtigt, at du kommunikerer klart og tydeligt med få ord.
  • Billedet/grafikken er lige så vigtigt som ord.
    Sørg for, at billedet/grafikken tydeliggøre budskabet og skaber blikfang.
  • Brug tydeligge skrifttyper.
    Teksten skal være stor og tydelige for at kunne opfattes på afstand. 
  • Vær kort og kontant i budskabet.
    De mest effektive outdoor-reklamer er dem, der er lettest at afkode. Hold teksten kort og direkte med et klart budskab.
  • Tænk på farverne.
    Visse farvekombinationer kan mindske læsbarheden.
  • Less is more.
    Gør det så enkelt som muligt for modtageren at afkode dit budskabFokuser på det centrale visuelle element. 
  • Tydelig afsender.
    Sørg for at det er nemt at afkode, hvem afsenderen er.

Digital outdoor.

Følg vores design guidelines i videoen og bliv klogere på, hvordan du bedst udnytter mediets digitale muligheder.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk