cc-rosengaardcenteret.jpg
Nyheder / Digitalt

Clear Channel går digitalt i et af landets største shoppingcentre

Clear Channel står stærkt på det nordiske marked med digitale løsninger, og har investeret massivt i udvikling af deres nationale, digitale netværk i Danmark. 2. juli 2018 indgik virksomheden deres seneste samarbejde om digitalisering i Rosengårdcentret i Odense, et af Danmarks største shoppingcentre.

Med den nye digitale kontrakt i hus, går Clear Channel i markedet med en fortsat målsætning om at sætte dagsordenen for Outdoor som kategori, og samtidig bevare en stærk position som en af Danmarks førende udbydere, med et bredt udvalg af digitale Outdoor-løsninger landet over. Det betyder samtidig, at Clear Channel udvider deres samlede nationale dækning med 7,2 mio. årlige besøgende. Rosengårdcentret står desuden stærkt rustet til fremtiden, med både letbane-forbindelse og åbning af det nye madmekka ”Food Avenue”.  De nye digitale placeringer kommer til at gavne såvel danske annoncører, som lejere, med øgede muligheder for tidsstyret kommunikation og positionering af brands og produkter tæt på købssituationen.

– Vi glæder os til at tage del i den digitale udvikling og sætte nye rammer for information og inspiration i vores center, som den nye indendørs digitale platform er med til at løfte. Vi har været samarbejdspartner med Clear Channel gennem en lang årrække, og det var derfor helt naturligt for os at blive en del af Clear Channels markedsledende, digitale center-koncept i Danmark, udtaler Casper Andersen, Center Manager hos Rosengårdcentret

Vi har været samarbejdspartner med Clear Channel gennem en lang årrække, og det var derfor helt naturligt for os, at blive en del af Clear Channels markedsledende, digitale center-koncept i Danmark

Casper Andersen, Center Manager hos Rosengårdcentret

Clear Channel annoncerede i april deres samlede digitale satsning bestående af i alt 140 skærme og 47 mio. besøgende, på tværs af 13 af Danmarks største shoppingcentre. Det samlede digitale netværk, i de nu 14 centre, går live til efteråret, og sammen med de attraktive placeringer i Københavns Metro, råder virksomheden nu over en samlet digital portefølje på over 231 digitale skærme og 2,9 mio. ugentlige shoppere og pendlere.

– Vi er frem for alt stolte over at kunne sætte et af landets største shoppingcentre på vores digitale landkort og dermed også sikre en unik tilstedeværelse på Fyn og i Odense. Dette er endnu et stort skridt på vejen til at være landsdækkende digitalt, og netop aftalen med Rosengårdcentret er i den grad med til at bære os den vej, udtaler Dennis Højland Nyegaard, Country Manager hos Clear Channel.

Dette er endnu et stort skridt på vejen til at være landsdækkende digitalt, og netop aftalen med Rosengårdcentret er i den grad med til at bære os den vej

Dennis Højland Nyegaard, Country Manager hos Clear Channel.

For mere information om Clear Channels digitale netværk, læs mere her.

Fakta om Rosengårdcentret

  • 7,2 mio. årlige besøgende
  • Flere end 150 butikker
  • Udlejningsarealer på over 100.000 m2

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk