1905-unitedinternationalpictures-08.jpg
Nyheder / Inspiration

De bedste Outdoor kampagner i 2019.

Et nyt år er skudt i gang, og det betyder nye, stærke Outdoor kampagner her hos os. I anledning af nytåret har vi samlet et udvalg af de bedste kampagner fra 2019 for at inspirere dig til 2020. Godt nytår!

Kreativitet & relevans tiltrækker opmærksomhed.

2019 blev året, hvor Playstation var first-mover på at reklamere med en OOH Hologram-reklame i Danmark. Hologram-reklamen var placeret spot-on foran GameShop på Fisketorvet i København.

En sjov og kreativ løsning, der skabte stor opmærksomhed og aktivering hos målgruppen på Fisketorvet.

Vi forventer, at flere annoncører vil udnytte kombinationen af kreativitet og relevans i 2020.

Outdoor rammer dybe følelser.

Kræftens Bekæmpelses kampagne ”Red din fars dag” er et fantastisk eksempel på, hvordan outdoor kan skabe et ekstra lag til din kampagne og ramme dybe følelser hos målgruppen.

Kampagnen bestod af en konkurrence, hvor vinderne fik deres personlige hilsen til deres far vist på en Adshel nær farens bopæl.

Det er rørende at se, hvordan vores medier kan være med til at gøre en forskel. Outdoor Kampagner som denne er helt klart noget vi bestræber os på at lave meget mere af i 2020.

Læs mere om kampagnen her: https://www.reddinfar.dk/om_kampagnen.html

1906-kraeftensbekaempelse-07.jpg

Perfekt timing.

Heineken forstod virkelig at udnytte mulighederne på digital Outdoor i 2019, da de reklamerede under Champions League på relevante tidspunkter og med relevante budskaber.

De reklamerede på udvalgte dage, hvor Champions League kampe blev spillet, og med budskaber der var relevante i forhold til aftenens kamp.

Des mere relevant en reklame er, des mere er modtagelige er modtageren overfor budskabet. Derfor glæder vi os til at se flere digitale reklamer som denne i 2020. Well done Heineken!

Bred dækning og kreativitet dominerer.

Pepsi fik mundvandet til at løbe hos de danske shoppere, da de i sommeren 20019 reklamerede for Pepsi Max med en kreativ, high-impact løsning i nogle af Danmarks største shoppingcentre.

Reklamen dominerede i shoppingcentrene, hvor den blev vist på alle vores digitale reklameskærme og vakte ekstra opmærksomhed med den kreative løsning, der bestod af gulvfolie, lyd og 100% share of voice på særligt udvalgte skærme.

Massiv dækning og høj frekvens med wauw-faktor på toppen.

UIP’s kampagne for filmen Rocketman er et fornemt eksempel på, hvad Outdoor kan og står for – massiv dækning og høj frekvens!

UIP reklamerede nemlig med massiv dækning og høj frekvens i nærheden af biografer og i områder, hvor de danske biografgængere befinder sig, da de skulle skabe den afgørende hype op til biografpremieren på Rocketman.

De tilføjede et ekstra lag til kampagnen med store formater og lyseffekter, som skabte en helt særlig wauw-faktor.

Få mere inspiration på vores Instagram.

Ring til os

På +45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk