gor-davtyan-661770-unsplash-2.jpg
Nyheder / Detail

Særligt en ting er top-of-mind hos danskerne i påsken

Måske er det ikke nogen nyhed for dig, at påsken er et af årets helt store højdepunkter, når det kommer til forbrug. Der er forbrugsfest i påsken!
I flere år har påskehandlen slået rekorder over alle tiders største forbrug*.

I denne forbrugsfest tror du måske, at påskeæg, sild eller snaps er top-of-mind hos danskerne. Men det er det ikke. Det er åbningstider.

Google afslører os

hannah-tasker-333889-unsplash.jpg

Google afslører nemlig et massivt løft i danskernes søgen på åbningstider i påsken.
Interessen for åbningstider stiger med op til 1500% i perioden op til og under påskedagene.

Det vil sige, at der er et tårnhøjt forbrug og samtidig en stor interesse! Det betyder, at det eneste der mangler er et svar på, hvor danskerne skal gå hen og forbruge.

Derfor er det oplagt, at du pejer danskerne i den rigtige retning med en Outdoor-kampagne.

En uges landsdækkende Outdoor-kampagne rammer 1,5 mio. danskere!

Vil du høre om, hvordan vi kan hjælpe dig med at udnytte påsketiden og sprede dit budskab? Så tag uforpligtende kontakt til os her.

*Henrik Hyltoft, Dansk Erhverv, Avisen.dk

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk