koebenhavnslufthavn-reklameskaerm.jpg
Nyheder

Vi indgår samarbejde med Københavns Lufthavn om reklamerettigheder

Vi styrker vores position yderligere med medier i Københavns Lufthavn fra 2022 til 2026, og dermed fortsætter en meget positiv rejse hos os.

Karsten Rask Mikkelsen, Adm. Direktør Clear Channel Danmark, udtaler:

”Vi er utrolig glade for at Københavns Lufthavn har valgt os som fremtidig operatør for deres reklamevirksomhed. For os at se er Københavns Lufthavn en af de absolut førende lufthavne i verden, både hvad angår rutenetværk og passagertilfredshed, og vi glæder os til at kunne tilbyde stærke impact-løsninger til vores annoncører i lufthavnens imponerende rammer”.

karsten-rask-mikkelsen-admdirektoer-clearchannel.jpg

Der er tale om et eksklusivt samarbejde, hvor vi har eneret på at drive og udbyde reklamer i lufthavnen.

I Københavns Lufthavn ser kommerciel direktør, Peter Krogsgaard, frem til samarbejdet:

”Efter en god proces med mange bydere faldt valget på Clear Channel. Det er den helt rigtige reklameoperatør til at løfte Københavns Lufthavns medieudbud ind i fremtiden. Clear Channel har stor national og international erfaring i at drive og udvikle medieudbud i lufthavne”, udtaler Peter.

Som følge af det nye samarbejde kommer vi til at investere i en markant opgradering og modernisering af den nuværende medieportefølje i lufthavnen og gøre den endnu mere attraktiv for fremtidige annoncører. 

”Det er vores ambition at gøre Københavns Lufthavn til en absolut must have lokation for brands, der vil i interaktion med det rejsende publikum. Hertil kommer muligheden for at annoncører nu kan kommunikere i Københavns Lufthavn, Gardamooen & Helsinki lufthavn igennem en operatør”, udtaler Karsten.

Vi er inde i en meget positiv udvikling, først med indlemmelse af medier i Indeks Danmark der positionerer deres platform som en af de største nationale dækningsmedier. Det har været afgørende for, at outdoor-markedet ser særdeles lyst ud i andet halvår af 2021 og i 2022, og kommer sig af en større transparens rejse, hvor dokumentation og troværdighed står øverst på agendaen. ”Det værdsættes af markedet og vil også afspejle sig i vores medieudbud i Københavns Lufthavn”, udtaler Karsten.

Det nye samarbejde med Københavns Lufthavn styrker vores i forvejen exceptionelle dækning med en endnu større analog og digital tilstedeværelse hos de mest attraktive målgrupper. Vi ser frem til at fortsætte rejsen med målet om at skabe fremtidens medier og øge markedsandelene i de kommende år.

Kontakt

Josephine Faurschou

Marketing & Event Manager (Barsel)

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk