2005-unilever-kinder-albertslund-02-1.jpg

Aktiver forbrugerne og opnå et betydeligt salgsløft.

Clear Channel X Kinder.

76% af det der lægges i indkøbskurven, er et resultat af det, der opleves umiddelbart op til købssituationen. Det er nemlig afgørende, at du har en stærk top-of-mind position i købssituationen. For selvom indkøbslisten er skrevet hjemmefra, så sker beslutningen om, hvilket brand der skal i kurven ofte først i selve købssituationen, når indkøberen står foran hylderne i supermarkedet.

Derfor er mediet Adshel Supermarket Group of 3 populært at reklamere med, når kommunikationsmålet er aktivering.

Jens Andersen, Key Account Manager og specialist i salg af kategorien fortæller:

”Vores Adshel Supermarket Group of 3 – også kendt i branchen som centerplakater – er ubetinget Clear Channels mest efterspurgte POS-media. Her kommer vores annoncører i kontakt med forbrugerne lige inden de træder ind i en Bilka, Føtex eller i et shoppingcenter. Og effekten er ikke til at komme uden om, som det ses ved lanceringen af Kinder Is i foråret 2019”

Kinder is oplevede et salgsløft på hele 25% i de butikker, hvor forbrugerne blev eksponeret for deres reklame på det populære medie.

2005-unilever-kinder-hvidovre-03-1.jpg
2005-unilever-kinder-waves-01.jpg

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk