Play Mall

Med digitale skærme i Danmarks mest besøgte shoppingcentre når du mange ugentlige besøgende, lige når forbrugeren handler, med mulighed for at give tips og ideer, der gør shopping endnu sjovere.
Digital udendørsannoncering skaber også nye betingelser for kontekst- og målgruppetilpasset annoncering, der kan styres af realtidsdata. Dette giver dig mulighed for at skabe det rigtige budskab og attraktive tilbud til dine målgrupper på det rigtige tidspunkt og i de rigtige omgivelser. Badetøj i godt vejr og regntøj i regn? Eller at det er på høje tid at købe snacks inden aftenens store kamp på TV?

Rammerne i et shoppingcenter – shoppinguniverset – er som skabt til at styrke dit brand eller produkt. I centrene befinder forbrugeren sig nemlig i det rette mindset til at blive eksponeret for dine reklamer, og det er i centrene, forbrugeren er mest opmærksom på reklamer udenfor hjemmet. I shoppingcentrene er vores reklameskærme digitale. Derfor tilbyder vi at tilpasse dit budskab, så det bliver vist, når det er mest relevant for målgruppen. Dette er med til at øge interessen for din kampagne.

Play Adshel Mall

  • 152 reklameskærme i 14 af Danmarks shoppingcentre*.
  • Knap 1 mio. ugentlige besøgende.
  • Mediet kan købes som
    1) fleksible løsninger, hvor dit budskab vises, når det er mest relevant
    2) forudbestemte pakker (XL, L eller M)
    3) dynamiske kampganer såsom countdowns eller livestreaming.
  • Vertikale reklameskærme i alle centrene.

* Digtal skærmene findes i følgende centre:
Broen • Sillebroen • Waves • Ballerup Centret • Farum Bytorv • Ro’s Torv • Spinderiet • Hørsholm Midtpunkt • Waterfront • Sct. Mathias Centret • Viby Centret • Nørreport Centret • Ringstedet • Rosengårdcentret

Play Billboard Mall

  • 6 reklameskærme i Danmarks shoppingcentre.
  • Mere end 1 mio. ugentlige besøgende.
  • Mediet kan købes som
    1) fleksible løsninger, hvor dit budskab vises, når det er mest relevant
    2) forudbestemte pakker (XL, L eller M)
    3) dynamiske kampganer såsom countdowns eller livestreaming.
  • Horisontale reklameskærme i alle centrene.

Forklaring af symbolerne

  • Digitale flader: Antal skærme pakken indeholder.
  • Uge: Antal uge/uger pakken består af.
  • Kontakter: Antal kontakter der bliver eksponeret for din reklame.

Play Mall – 7 dage

Digitale flader

158

VAC

900.000

Uger

1

Play Mall – 14 dage

Digitale flader

158

VAC

1.800.000

Uger

2

Specifikationer
Play Mall

Spørgsmål

Ring oss på +45 3644 0244 send en epost til kundeservice@clearchannel.dk

Download hele prislisten

Relaterede medier

Play Adshel Airport

Brand building med digital annoncering på de bedste steder i lufthavnen.

Play Adshel Metro

Byg brand awareness med dynamiske budskaber på tværs af hele metronetværket.

Play Mall

Eksponering for forbrugere i det rette mindset.

Ring til os

+45 3644 0244. Eller send en e-mail til kundeservice@clearchannel.dk